Lihavuusleikattu paikalla hetken, onko kysyttävää?
Kommentit (14)
ettet normaalilla tavalla saanut elintapojasi kuriin?
mutta nyt jälkikäteen olen kyllä todella onnellinen päätöksestä! Ei tämäkään ole helppoa ollut, eli töitä olen saanut tehdä laihtumisen eteen, mutta lopputulos on pysyvämpi kunhan saan painon pois
ja mikä sun bmi?
Noi nimet sen takia kun tunnen monta ihmistä joille toi on tehty mutta jostain kumman syystä suurimman osan nimet alkaa t:llä tei m:llä :D
jotain (sairautta, lääkitystä, masennusta...) vai söitkö vain liikaa. Enk siis millään pahalla kysy, mutta usein kuulee todella ylipainoisilta näitä, että "ei ollut omissa käsissä".
johonkin muuhun, kuten tupakkaan, alkoholiin, pelaamiseen?
Ja millainen sulle tehtiin? Kiristettiinkö vatsanporttia vai pienennettiikö vatsalaukkua tms?
Joudutko koko ikäsi syömään minimaalisia annoksia?
nimim tänään neuvotellut kirurgin kanssa leikkauksesta ja riskit hirvittää...
Pudottaa painoa?
Mitä heti leikkauksen jälkeen voi syödä? Onko mahdollista lihoa takaisin? Paljono ylipainoa oli?
Etkö ollut lihava silloin kun otit vakuutuksen?
Ilmeisesti et ihan "hirveän" painava ole alkujaan kuitenkaan ollut, koska pudotusta melko maltillinen määrä vuoden pudotukseksi leikkauksen jälkeen.. Jos lähtöpaino on vaikka 150kg, niin vuodessa saattaa pudota vaikka -50kg..
Lähtö-bmi oli 42, Vakuutus Aktiasta, en ollut lihava silloin kun vakuutuksen otin. Riskit toki pelotti, mutta en kokenut elämää sellaisessa tilassa elämisen arvoiseksi, joten otin riskin. Suomessa kovin harvalle mitään komplikaatioita tulee.
Leikkaustapana sleeve, eli vatsalaukun osapoisto. Pystyn syömän kohtalaisen normaaleja annoksia, eli lounaspöydässä asiaa ei välttämättä huomaa, mutta ylletön mättäminen on mahdotonta.
Riippuvuus ei ole siirtynyt mihinkään, paitsi vähän liikuntaan.
Matkaa realistiseen tavoitepainoon 10-15 kiloa, jolloin olen vieläkin hieman ylipainoinen, mutta erittäin tyytyväinen.
Tulikohan kaikkeen vastattua? :D
tavoitepainoss, saako sen laihtumisen loppumaan? Olen ymmärtänyt, että varsinkin radikaalimmin leikatut syö jo laihtuessaan uuden vatsansa mukaiset maksimit.
paljonko olet laihtunut?