kotisi siisteystaso
Kuinka siistiä teillä on yleensä? Asteikolla 0-10. 0 = ihan törkeä sotku, ja 10 = täydellisen siistiä.
Meillä ehkä jopa 9 luokkaa, ehkä 8,5: kaapit ja tavarat yleensä järjestykessä ja siivotaan kerran viikossa (siivooja käy joka toinen viikko). Miinusta tulee miehen työhuoneesta, jossa paperit ja muu sikin sokin aina.
Kommentit (28)
(olin kotona ja siivosin koko päivän)
Kaapit ovat siisteystasolla 3-4.
Niitä ei voi avata saamatta naamalleen jotain. Kuvastaa luonnettani; näennäisesti normaali ja vastuuntuntoinen. Pohjimmiltani laiska ja hieman sekaisin...
kans näin :)))
Meille kun tulee ihan yllättäenkin silloin tällöin vieraita niin kaikki aina päivittelee miten siistiä meillä on. Silloin aina mietin, että älkää vaan avatko vahingossa mitään kaappia, kun ei tiedä mitä sieltä putoo päälle :D
Kaapit ovat siisteystasolla 3-4.
Niitä ei voi avata saamatta naamalleen jotain. Kuvastaa luonnettani; näennäisesti normaali ja vastuuntuntoinen. Pohjimmiltani laiska ja hieman sekaisin...
Ei ole viikkoon imuroitu, lattioita ei ole pesty ikuisuuksiin ja sama juttu vessan suhteen. Arvosana ehkä 5, koska tänään sain raivattua lastenhuoneet ja lelut pois sekä niiltä lattioilta että olkkarista. No, tulivat salakavalasti illan mittaan takaisin lattioille, mutta ylimääräiset menevät huomenna jätesäkkiin, kun imuroin ja pesen lattiat. Huomenna ollaan sitten 8-9 luokkaa.
...meillä imuroin viim kahden päivän välein, moppaan väh kerran viikossa (tarvittaessa keittiön useemmin ku sinne meidän pieni kullanmuru (2,5 -v) pudottelee ruokia)...pölyt kerran/pari kuukaudessa, järjestelyä päivittäin kun yö koittaa..meillä oikeastaan poika on tehokkaampi siivoaja kuin minä - hyvä motivaattori - "äiti nyt pitää hakea imuri - äitii moppaa tuo jne".. hän tulee pikkuleikki-imurin kanssa perässä kun imuroin ja sen jälkee haluaa itse imuroida "oikealla imurilla".
On meillä kyllä kaikkien vieraiden mielestä aina tosi siistiä, mutta oma tyytyväisyys lienee jotain seiskan luokkaa..
Olen aika laiska pyyhkimään pölyjä.
(niitä kun tuppaa lattioilla olemaan aika ajoin), menee sinne 8-9 pintaan ja ei käy siivoojaa ;)