Oletko koskaan jäänyt töistä pois koska et ole jaksanut mennä töihin?
Meillä saa olla ilman lääkärintodistusta 3 päivää sairaslomalla. Ihmiset on sairaslomalla aika harvoin.
Kommentit (30)
Meillä on pakko tuoda lääkärintodistus päivänkin poissaolosta. Käytäntö otettiin käyttöön juuri sen takia, että kaikenmaailman lusmuilijat käyttivät hyväkseen tuota 3 päivän vapaata ihan vaan kun eivät jaksaneet tulla töihin.
olisi siihen, mutta mun työkaverista kylläkin
Jos olen niin väsynyt etten jaksa mennä töihin, se tarkoittaa sitä etten jaksaisi myöskään tehdä siellä mitään vaikka menisinkin. Mun työt ei siirry työkavereille, joten teen ne itse kun palaan töihin.
siirrelly, kun ne ei ole niin justiinsa. Mut oikeisiin töihin olen menny aina, jopa maatakaatavassa krapulassa. Hyrrrr..
Aika yleistä maarakennusalalla.
Koska olen ollut niin väsynyt (taapero valvottaa) että en olisi jaksanut oikeasti tehdä töitä.
Mielummin nukun sitten sen päivän ja palaan taas seuraavana päivänä pirteänä, kun että käyn puoli tai vartti teholla siellä työpaikalla ja lopulta tuleekin burn out.
varsinkin jos lapset on valvottaneet yöllä. Oma työni on onneksi sellaista ettei sitä jurikaan kukaan huomaa jos olen yhden päivän poissa.
Tosin väsymyksen vuoksi tekisi mieli olla poissa useamminkin, mutta omatunto ei anna myöten.
olin keran: töyssä talon rakenus firmassa,,, ja siellä minum pomoni sanoi etä ei tarvitse tulla töyhin jos on ollut ryypäämässä olutta ja olin ryyppäämässä ja oli aamulla tosi hirmeuinen krapula enkä mennyt työhin,,, kjeh kjeh =)