Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään nuorilla "muotia", että jos toinen haluaa erota

Vierailija
26.01.2011 |

Niin henki pois.

Nykymeno on sellaista,että melkein kaduttaa lasten tekeminen :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkakaveri halusi erota lukion ekalla poikaystävästään, joka sitten aamuskeli pitkin kyliä muita ihmisiä kohti ja lopulta tappoi itsensä. Sama juttu yhden muun kaverin kanssa.

Vierailija
2/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ero satuttaa ja on kamala olo, mutta siitä selviää ajan kanssa. Mutta jos aina curlingia saanut vanhempien puolelta, eli aina paapottu ja annettu kaikki mitä lapsi haluaa, niin onhan se kamalaa kun sitte elämä ei mene niinkuin se hemmoteltu pentu teininä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kirjoittamassa aivan samaa. Se on nykyään se kun kaikki saadaan valmiina ja vauvasta atsi silotellaan tietä ettei vaan tule minkäänlaisia pettymyksiä. Sitten kun ne asiat ei mene niinkuin itse haluaa, niin ei vaan pystytä kestämään sitä pettymystä ettei ollakkaan se maailman napa ja joku kehtaa sanoa vastaan tai jopa JÄTTÄÄ. JA sitten seotaan.

10-20 vuotta vielä eteenpäin, että nää nykyiset pikkuiset aikuistuu niin miettikääpä tätä eloa sitten täällä! Kaikki on MINÄ, MINÄ, MINÄ...

Vierailija
4/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä ajoista kun olin itse nuori 1990-luvulla, eikä niistä ajoista kun vanhempani olivat nuoria eikä perhana vieköön viimeisen 500 vuoden aikana, mitä historian lähteistä voi lukea. Samanlaista minäminää se aina ollut on. Ei auta kuin toivoa, että omat lapset selviää...

Vierailija
5/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka on lapsena saanut rakkautta, ei tapa ketään, vaikka tulisi jätetyksi. Nämä tappajat on henkisesti kaltoinkohdeltuja ja hylättyjä jo lapsena, jotka eivät enää kestä hylätyksi tulemista.

Curlingilla ei saada tappajaa aikaiseksi.

Vierailija
6/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille ei kasvatus voi mitään :(. Suuri osa miehistä on väkivaltaisia ja on aina ollut.

Vierailija
7/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ero satuttaa ja on kamala olo, mutta siitä selviää ajan kanssa. Mutta jos aina curlingia saanut vanhempien puolelta, eli aina paapottu ja annettu kaikki mitä lapsi haluaa, niin onhan se kamalaa kun sitte elämä ei mene niinkuin se hemmoteltu pentu teininä haluaa.

niin seurustelusuhde on voinut olla nuoren ensimmäinen hyv'ä asia koko elämänsä aikana, ja ensimmäinen kokemus, että joku rakastaa. Sitten kun sekin päättyy, niin saattaa olla, että nuoren mielestä ei ole enää mitään syytä elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä