Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sääreni ja reiteni paksut vai olenko vain vainoharhainen?

Vierailija
26.01.2011 |

Eli mulla on aina ollut, siis jo lapsesta, kompleksi jaloistani, pohkeista ja reisistä. Häpeän jalkojani, en uskalla käyttää lyhyitä hameita ja erikoisia sukkahousuja vaikka rakastan niitä...Miltä nämä mitat kuulostavat, ovatko jalkani paksut vai voisinko jo rauhoittua?

-pohje 35,5 cm

-reiden alaosa, reisilihaksen päädystä (siinä mistä se vielä pullottaa) 43 cm

-reiden yläosa paksuimmalta kohdalta 54 cm

Suhteutusta varten olen 166 cm pitkä ja painan 54 kiloa.

En kehtaa kavereilta kysyä niin kysyn teiltä :/

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppaavista kommenteista :)

ap

Vierailija
22/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saattaisin katsoa sen takia, että kadehtisin kun en itse uskalla olla yhtä rohkea. Ihaillen katsoisin.

t. se aikaisempi "mallimittaiset sääret omaava"

on varmasti oikein hyvät, mutta kun minä RAKASTAN erikoisia, kuviollisia sukkahousuja ja lyhyenlyhyitä hameita, mikroshortseja yms. Ja sitten tuntuu, että ihmiset tuijottavat jalkojani järkyttyneinä ja ahdistun...päädyn vaihtamaan tylsät vaatteet. En vaan uskalla ja häpeän itseäni :(

Mutta siis taitaa olla niin, että koivet nyt ovat sellaiset kuin ovat, ja ainoa treeni joka auttaa on päänsisäinen..?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole liian paksut. Olen se yks rimppakinttu ja todellakin vähän paksummat ja muodokkaammat jalat on mun mielestä oikeasti kauniimmat.

Vierailija
24/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika samanlaiset jalat kuin mullakin. Eivät jalkamme ole erityisen paksut, ne ovat vaan niin lyhyet, että näyttävät paksummilta kuin pitempijalkaisen, jolla on samat ympärysmitat jaloissa.

Vierailija
25/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat kintut, ei mitään valittamista, unohda koko "ongelma."

Vierailija
26/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat :/ Korkokengät ja huomiota kiinnittävät sukkahousut: <a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=009097385216.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=009097385216.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=009097385216.jpg</a&gt; Ei kenkiä eikä sukkahousuja: <a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=005117385215.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=005117385215.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=005117385215.jpg</a&gt; En osaa käyttää automaattilaukaisinta joten hieman könötän kuvissa.. Älkää ilkeilkö kiitos, olen ihan tarpeeksi kauhuissani ilman sitäkin. ap

Ei hoikatkaan, mutta aika tavalliset suomineidon kintut.

Veikkaan, että tuijotus liittyy asuvalintaan ja on vain osin järkyttynytttä, mukana on varmasti myös uteliaita ja himokkaitakin katseita ;)

Vierailija
27/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein on mallikkaat sääret ja reidet!

Eli mulla on aina ollut, siis jo lapsesta, kompleksi jaloistani, pohkeista ja reisistä. Häpeän jalkojani, en uskalla käyttää lyhyitä hameita ja erikoisia sukkahousuja vaikka rakastan niitä...Miltä nämä mitat kuulostavat, ovatko jalkani paksut vai voisinko jo rauhoittua?

Vierailija
28/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on ap:lla hyvät jalat. Itse en koskaan tule saamaan tuollaisia vaikka kuinka laihtuisin (painoa n 10 kg enemmän kuin aplla)

Vierailija
29/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne näkisi takaa päin..

Eestä päin näyttää minusta oikein hyvälle, mutta itse en (edes) noissa kintuissa pukeutuisi noihin kuteisiin.. :)

Vierailija
30/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaloilla voit ihan hyvin pitää lyhkäsiä hameita.

Vierailija
31/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis nyt ap vielä kerran tota sun kehonkuvaasi. Näytät noissa kuvissa todella hoikalta, et lainkaan paksulta. Sulla ei ole mitään syytä huoleen. Toivon että olet tosi nuori ja epävarma, jos lähetelet jo kolmeakymmentä on sun kyllä syytä alkaa tekemään jotain tolle vääristyneelle ajatusmaailmalle. Ilmeisesti aika ei ole siis auttanut.

Sääresi näyttävät tosi hyvältä ja oikein siroilta.

Vierailija
32/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo jonkun suosittelema vähän polven yläpuolelle oleva hame olisi parempi. Tai sitten tuon mittainen, mutta toisen mallinen.

Ja sääresi eivät ole yhtään paksut.

Vierailija
33/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääret. Nyt huolet ja murheet pois ja pidät ihan reilusti, mitä haluat.

Hienon näköistä kun on lihaksikkaat reidet. Paremmat kuin lihaksettomat rimppakintut.

Ole ylpeä kropastasi.

Vierailija
34/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kuva Aijaahan, me rehellisesti arvioidaan. Siis kuva vyötäröstä alaspäin, niin ei tartte näyttää nolostunutta naamaa kuvassa :)

Ja tämä on vilpitön idea, ei ole tarkoitus avata täällä ääntä haukkumiseen ;)

Vierailija
35/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänne kerran aloituksen aiheesta. Näin ratikkapysäkillä tytön jolla oli trikoot ja lyhyt farkkuhame. Trikoot olivat vajaamittaiset ja päättyi pohkeen paksuimpaan kohtaan, hame oli niin lyhyt että reiden paksuin kohta oli helman kohdalla. Reidet näytti tooosi paksuilta, vaikka toisenlaisella pukeutumisella tyttö olisi ollut ihan normaalin näköinen. Jotkut ei vaan tajua.

Ei ne ihmiset tuijota! on varmasti oikein hyvät, mutta kun minä RAKASTAN erikoisia, kuviollisia sukkahousuja ja lyhyenlyhyitä hameita, mikroshortseja yms. Ja sitten tuntuu, että ihmiset tuijottavat jalkojani järkyttyneinä ja ahdistun...päädyn vaihtamaan tylsät vaatteet. En vaan uskalla ja häpeän itseäni :(

Mutta siis taitaa olla niin, että koivet nyt ovat sellaiset kuin ovat, ja ainoa treeni joka auttaa on päänsisäinen..?

ap

Käytä vaan rohkeasti lyhyitä hameita jos niistä tykkäät. Nyt laitat jonkun ihanan hameen päälle ja hienot sukkikset ja menet ihmisten ilmoille vaikka tuntuisikin että et kehtaa. Huomaat kyllä että kukaan ei tuijota paheksuvasti ja jonkun ajan päästä sua jo naurattaa että miten et ennen ole kehdannut moisia vaatteita käyttää! Kokemusta on.

on varmasti oikein hyvät, mutta kun minä RAKASTAN erikoisia, kuviollisia sukkahousuja ja lyhyenlyhyitä hameita, mikroshortseja yms. Ja sitten tuntuu, että ihmiset tuijottavat jalkojani järkyttyneinä ja ahdistun...päädyn vaihtamaan tylsät vaatteet. En vaan uskalla ja häpeän itseäni :(

ap

Käytä vaan rohkeasti lyhyitä hameita jos niistä tykkäät. Nyt laitat jonkun ihanan hameen päälle ja hienot sukkikset ja menet ihmisten ilmoille vaikka tuntuisikin että et kehtaa. Huomaat kyllä että kukaan ei tuijota paheksuvasti ja jonkun ajan päästä sua jo naurattaa että miten et ennen ole kehdannut moisia vaatteita käyttää! Kokemusta on.

Vierailija
36/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kuva Aijaahan, me rehellisesti arvioidaan. Siis kuva vyötäröstä alaspäin, niin ei tartte näyttää nolostunutta naamaa kuvassa :)

Ja tämä on vilpitön idea, ei ole tarkoitus avata täällä ääntä haukkumiseen ;)

Hih, jos uskallan...

Kiitos vielä kivoista kommenteista.

Ja tuosta, että jotkut ei vaan tajua...niin olen kyllä sitä mieltä, että kaikki saavat käyttää juuri sellaisia vaatteita kuin haluavat ilman muiden arvostelua. Vaikka en itse uskallakaan..

Vierailija
37/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toi aijaa toimii? Tuleeko siihen mitään tunnistetietoa, jos lataan kuvan koneeltani? Vai onko se siis täysin anonyymiä?

ap

Vierailija
38/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun pohje on 33cm, reiden alaosa lihaksen kohdalta 46cm ja reiden paksuimmasta kohdasta 54cm. Mun ongelma ei ole jaloissa vaan vyötäröllä..

Vierailija
39/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aika summittaiset.

Pohje 35 cm, reiden alaosa 40 cm, reiden yläosa n. 50.

Vierailija
40/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat mitat kuin ap:lla. Tosin olen 5 kg painavampi. Pituutta 167 cm.

Mulla on nyt kyllä paksuhkot trikoot jalassa, mutta niiden kanssa oli pohje 36 cm, reiden alaosa 43 cm ja reiden yläosa 53 cm (tossa oli kyllä toiset housut myös päällä, kun jaksanut alkaa niitä riisumaan, noi muut mitat otin niin, että päälimmäiset housut vedin ylöspäin).

Mun mielestä mulla on paksut pohkeet. Niissä ei ole kyllä yhtään löllöä, vaan ilmeisesti pelkkää lihasta, mutta en silti tykkää niistä. Reisissä on vähän löllöäkin, mutta säännöllisesti treenaan, joten lihasta on niissäkin pääosin.