Miten irroittautua flirttailemisesta tuttavan miehen kanssa? "Jotain" on ilmassa.
Tapaamme pari kertaa viikossa, minä ja tuttavan mies, puolisomme eivät ole paikalla. Mies aloitti flirttailun minulle ja minä jatkoin, olihan se alkuun kevyttä. Nyt flirttailu on edennyt ja on vaivoin peiteltyä vihjailua enemmästä. Molemminpuolin. Viime viikolla mies ehdotti kahvillakäyntiä, löin jarrut päälle ja kieltäydyin kiireisiin vedoten. Tahtoisin mennä mutta en uskalla. En halua satuttaa omaa miestäni enkä tuttavaani. Epäilen että seuraavan kerran hänen kysyessä kahville, minulla ei ole tahdonvoimaa kieltäytyä. Ties mihin se sitten johtaa?
Kommentit (31)
Vastaus tuohon flirtistä irrottautumiseen ei ole kovinkaan monimutkainen. Omia tunteita kuohuttava, kyllä, ja haastaa pohtimaan oman itsetunnon perusteita, mutta ei monimutkainen.
Katsopa tuo ja mieti, mikä se olisi.
mä olen niiiin samassa tilanteessa, tosin meillä se meni jo pidemmälle, pusutteluun asti, kunnes pistin stopin.
Ja silti tämä mies on ajatuksissani päivittäin, vaikka tuosta stopista on jo monta kuukautta :( Hänen näkemisensä on ihanaa mutta toisaalta ahdistavaa kun ei voi edes koskea...
kanssaan. Älä ainakaan hakeudu yhtään enempää tekemisiin. Totta kai se on houkuttelevaa. Mun mieheni ei osannut pistää stoppia aikoinaan työkaverinsa kanssa vehtaamiselle. Suhdehan siitä sitten syntyi, ja melkoinen soppa meidän perheeseen. Jos haluat välttää perhehelvetin, niin unohda koko juttu. Muista, että kärsit myös itse. Jos olet muutenkin eron partaalla, tee se ensin.
Oikeasti, tiedän mistä puhun ja tuo episodi on ollut elämäni kamalin kokemus tähän saakka (ok, monella muulla on varmaan paljon pahempiakin asioita, mutta mielelläni olisin jättänyt tuon jakson elämästäni kokematta).
tuttavasi/työkaverisi/ystäväsi kanssa. Jos se on sinusta OK, niin ei ongelmaa.
en ainakaan voisi käyttäytyä noin oman mieheni selän takana. Se ei olisi oikein eikä reilua. Mutta rakastankin miestäni ylikaine enkä häntä toiseen vaihtaisi.
Mutta kuitenkin niin ihanalta. Rajan yli on jo menty peitetyillä vihjailuilla, vielä pahemmin tosin jos suostuisin kahvittelemaan. Harrastuksen parissa reissukin on tulossa, mies on jo kysynyt olenko lähdössä sinne.
ap
Kuulostaa varsinaiselta herrasmieheltä tuo ap:ta kosiskeleva ukkeli. Mun ohjeeni onkin, että anti mennä vaan! Eihän teillä ole yhtään mitään hävittävää, eikös niin! Tule sitten kertomaan tähän samaiseen ketjuun tilanteen kehittymisestä. Tulee ihan mieleen se ihqu remonttimies-tarina, jonka päätös oli kyllä huonosti keksitty.
Sillähän on omakin vaimo. Mikä herrasmies se on? VArattuna varattua vikittelee.
Sillähän on omakin vaimo. Mikä herrasmies se on? VArattuna varattua vikittelee.
t. 30
Vaikka toisaalta oikein toivon, että ap sitten möhlii ihan kunnolla, niin saadaan värikkäitä juttuja ja jännitystä. Kun kerran mieli tekee. Tai toivoisin, elleivät viattomat osapuolet kärsisi.
Olemme seksisuhteessa edelleen. Saan toiselta mieheltä mahtavaa seksiä, täyden tyydytyksen. Mieheni on ollut haluton seksiin 3 vuoden ajan. Minäkin luulin olevani haluton, kunnes tapasin toisen miehen. Mitään vakavampaa kumpikaan ei tästä halua.