Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä meillä päin Essuren saaminen on hieman työlästä

Vierailija
26.01.2011 |

Vai miten sen sanoisi. Olen 30 vuotias ja 3 lapsen äiti. Terveydenhoitaja oli silti sitä mieltä, että tulen kierukkareseptin kanssa lääkäristä takaisin. Uusi suositus sterilisaatio iälle on lähempänä 40 vuotta.

Mutta luuletteko, että terveydentilani voisi avittaa asiaa? Minulla on nuoresta asti ollut sydämen tiheälyöntikohtauksia, ne pahenevat raskauksien aikana ja rytmihäiriöitä on raskaana ollessa päivittäin ja aika paljon. En kertakaikkiaan enää edes uskaltaisi hankkia lapsia, pelkään, että joku päivä se olisi henki pois jos vielä olisin raskaana ja saisin näitä kohtauksia. Pelkään, että kroppa ei enää kestäisi sitä rasitusta.

minkälaiset mahdollisuudet minulla olisi saada Essure? Onko kunnallisella minkälaiset jonot toimenpiteeseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kunnasta kuinka kauan kestää tulla kutsu toimenpiteeseen. Mulla meni 2-3 kk. Pääkaupunkiseudulla voi mennä vuodenkin verran, muistan jonkun sanoneen.

Sullahan on jo 3 lasta ja perussairaus, ei sun tartte lapsia enää tehdä. Onko noihin takykardioihin harkittu katetriablaatiota tms?

Vierailija
2/4 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-iässä rasitustestein ja oli ekg-seurantaa yms. Mitään ei löytynyt. Pitäisi mennä nyt uudestaan jos saisi nuo tykyttelyt jotenkin loppumaan. Tällä hetkellä saan kohtauksen menemään nopeammin ohitse kun otan propralin.

Olen kuullut jostain toimenpiteestä joka auttaisi,olisiko ollut tuo mainitsemasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyrkiä kardiologin potilaaksi, onhan tuo inhottava vaiva. Mene terkkariin lähetteen saamista varten tai jos tulee rytmihäiriö suoraan päivystykseen, varsinkin jos niitä tulee usein; hyvä saada nauha kohtauksen aikana, saatat päästä jopa osastolle seurantaan.

Vierailija
4/4 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan näitä kohtauksia ei ole saatu "nauhalle"

Jotenkin pitäisi vaan kerätä rohkeutta. Tämän vaivan kanssa on tottunut elämään, mutta ei tämä kunnon elämää ole kun aina varoo tietynlaisia hengenvetoja, asentoja, liikkeitä. Enköhän ole kärsinyt jo tarpeeksi kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan