Mulla ollut kaksi päivää rytmihäiriöitä!
En oo viittinyt puhua tästä miehelleni,mutta tää taitaa johtuu stressistä,meillä on muutto edessä ja asioita pitää hoitaa ja poika hoitaa samalla.
Tänään tuntuu paljon pahemmalta kuin muina päivinä,mietin että pitäisikö soittaa miehelle ja kertoa tilasta ,mutta toisaalta en halua häiritä häntä työaikana jos tää onkin ohimenevää,olen pojan kanssa kaksin täällä,en uskalla mennä ees lepäämään kn on tälläinn outo olo,ettei vaan satu mitään.
Mulla oli näitä viimeksi jossain vuonna 2007,nyt iskenyt takaisin,voihan tää ola ohimenevää.. ei auta muu kun seurailla ja mielelläni en mee lääkäriin ellei oo pakko.
Kommentit (10)
provot sulla taitaa olla housuissa?
Ap
provot sulla taitaa olla housuissa?
Ap
Täällähän ne provot on minun housuissani, leikkivät sinun rytmihäiriöidesi kanssa.
Mies arvostaa enemmän tietysti sitä ettei vaan töihin häiritä, mitä siittä sitten kun löytää lapsen itkemästä tajuttoman äidin vierestä töistä tullessaan!!!
Ja ehdottomasti nyt mieluummin lepäät kun pahennat tilannetta entisestään!!!
Mä en sitten käsitä kun toiset käy näyttämässä joka hyttysen pureman ja toiset ei sitten viitti lähteä kuin ambulanssilla viimeissä pakossa kun yleensä on jo myöhäistä!
lääkäriin,joo-o ei tähän aikaa enää saa aikaa meiän tk.selle.. ne haistattaa vaan paskat,nimimerkillä kokemusta on.
Ap
No sitten ei auta soitella.
Sympatiaako tulit tänne kärttämään vai ihan vain provoilemaan?
mennään PÄIVYSTYKSEEN/ ENSIAPUUN!!!!
Mää en käsitä, EN!
Miten sulla viimeksi noita tutkittiin? Sillon aiemmin? vai tutkittiinko?
Ihan hyvin voi pelkästä stressistä tulla rytmihäiriöitä eikä ne oo mitenkään harvinaisia. Mä jättäisin pois vähäksi aikaa kahvin ja alkoholin ja yrittäisin levätä ja nukkua. Ja jos asiat murehdittaa, niin juttelisin kaverille (jos mieheltä ei saa tukea).
Noissa rytmihäiriöissä on se, että jos lääkäriin menee, niin paras olis päästä silloin, kun niitä rytmihäiriöitä on, jotta ne saatais kuvattua siihen ekg-käyrälle.
Rytmihäiriöt ei siis tarkoita suoraan mitään sydänkohtausta vaan niitä voi olla ns. vaarattomiakin. Itellä näin ja asia tutkittiin tarkkaan.
ollut yli vuoden joka ainoa päivä :(inhottavaa!!Lääkitys päällä ja silti on.Mut tosiaan kannattaisi kai mennä tutkituttamaan et ovat ns. hyvälaatuisia. mut ei niille aina voi mitään tehdä, niiden kanssa on vaan pakko elää, vaikka ihan kamalaa tää onkin:(
koska mulla hartiat ja niskat jumissa samoin alaselkäkin,mutta pari päivää muljahteli sydän ihan oudosti,mutta joo tosiaankin saattaa olla stressistä, mä viimeksi kävin ekg silloin vuonna 2007 ja ei ollut mitää väittivät lihasperäiseksi,että johtuu siitä kun on niskat ja hartijat jumissa.
Kävin juuri lämpimässä suihkussa se rentoutti ja alkoi nyt pistelemään niskoja, kun ne nyt tais vähän ainakin aueta,jos buranan ottaisi,ja katotaan sitten miten toimitaan.
AP
Tuskin ne lääkärit osaa sanoa noista sydänjutuista mitään. Itse kun hautoo, niin parasta syntyy. Usein kehuvat sitten kun sirralla tuodaan, että onpa hyvä ettet tullut ajoissa, nyt jälkikäteen tämä hoito on paljon helpompaa ja ennuste parempi.
Taidat olla provo.