Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masentaa, stressaa en jaksa enää..

Vierailija
25.01.2011 |

Joka päivä viimeisen puolen vuoden aikana olen kestänyt tätä: Mies herää aamulla laitta itselleen aamupalaa ei sano huomenta eikä mitään, näyttää vaan vittuuntuneen naamansa ja syytä siihen ei ole. 98% miä siivoan hoidan lasta maksan vuokran meidän ruuat. Mies ostaa 1-2 kertaa kuukaudessa. Mä olen vastuussa kaikesta. Musta tuntuu että hänellä on Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Välillä hän on innoissaan välillä taas tuntuu että en tunne koko miestä. Hän on monet kerrat loukannut mua valehdellut ja thenyt vaikka mitä paskaa. En jaksa enää. Hän on niin laiska paska, mua ei haittaa jos ei siivoa vaan se et se tahallaan sotkee heti kun olen siivoannut. Kun sanon siitä hän raivoaa. tekee sen ihan ilkeydestä. Hän ei välitä musta paskaakaan eikä mun tunteista. miten joku voi olla niin tunteeton. Mä olen niin stressaantunut et mun sydänäänet ei ole normaalit. Nyt hän syyttä mua kaikesta kun poika on aloittanut päiväkodin MINÄ olen huono öiti kun vein hänet sinne. Oikeasti hän ei vaan jaksaisi viedä aamuisin sinne. Hän haluaa vaan mut kotiorjaksi joka siivoa ja tekee ruuat ja pienellä kotihoidontuella maksoin kaiken. Mua masentaa ja tunnen itseni erittäin huonoksi äidiksi kun pieni poika kuulee meijän riitelyt välillä oikeasti 6krt päivässä. Haluan erota mutta en tiedä jokin mussa vaan rakastaa vielä tota idioottia...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voin tehdä töitä kun on aina melkein itku tulossa. Mieskin on aina töissä tai ties missä. vittu tää paska elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi