Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä hullulle, ahdistelevalle isälle?

Vierailija
25.01.2011 |

En siis halua pitää isääni mitään yhteyksiä, ukko on täysi hullu ja monta mahdollisuutta hänelle olen antanut, eikä mikään koskaan muutu. Taustalla on avioero jo 5 vuotta sitten ja edelleen ukko jaksaa huoritella äitiäni, toivoa kuolemaa ym. Kielenkäyttö on todella vastenmielistä ja törkeää.

Olen lakannut vastaamasta puhelimeen enkä enää tapaa häntä, mutta nykyisin hän lähettää tekstiviestitse saastaansa. Viimeksi kirjoitti käyneensä huorissa. Olen myös uhkaillut että otan poliisiin yhteyttä jos se ei lopu, mutta jostain säälistä tms. en ole kuitenkaan ottanut.

Numeroa en voi vaihtaa sillä hoidan työasiani tästä.

Mitä te tekisitte asemassani? Ja jos tekisin rikosilmoituksen häirinnästä, mitkä seuraukset olisivat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeroa,kai ne hoituu työasiat uudellakin. Ja salaiseksi tietenkin. Ja poliisiin yhteys tuosta ahdistelusta, säästä tekstarit ja soittojen kellonajat.

Vierailija
2/4 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedota isään kertomalla, että rakastat kumpaakin sekä isää, että äitiä ja et halua etkä aio kuunnella kummaltakaan osapuolelta toisen haukkumista. Teet selväksi, että sinulle ei äitiä enää hauku eikä äitisi saa myöskään haukkua isää sinulle.

Jos tunteisiin vetoaminen ei auta, niin vaihda numerosi salaiseksi ja ota isääsi yhteyttä prepaid liittymällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitat teet lähestymiskiellon poliisille.

Yleensä se jo auttaa siihen että ahdistelija väistyy takavasempaan kunnolla, lopullisesti. Oikeastihan sinun ei tarvitse sitä tehdä, paitsi jos isäsi vielä ottaa yhteyttä etkä yhäkään halua pitää yhteyttä.

inä jouduin toimimaan näin lapseni isän puoleisten isovanhempien suhteen ja hyvin toimi ilman oikeaa ilmoitusta.

Vierailija
4/4 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua yhden kusipään takia salaista numeroakaan kun sitten ne eivät saa mua kiinni, joiden ehkä haluaisin soittavan.

Hullulle ei auat mikään tunteisiin vetoaminen.

Lähestymiskietoasiaa voisi kokeilla seuraavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi