Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta rv 24 ja olen niiiiiiiin raskaana, nesteturvotusta ei ole, mutta koska vatsa ei toimi,

Vierailija
25.01.2011 |

se on valtava pallo!! Arghhhh!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vatsasi ei toimi niin mars apteekkiin hakeen ulostuslääkkeitä! Johan olokin on ihan kauhea jos ei saa ulostettua normaalisti.

Vierailija
2/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut ummetus aina huipussaan, ihan kamalaa. Onneksi se helpottaa kun raskaus etenee. Levolac voi tietenkin auttaa, mulla ei auttanut oikein mikään muu kuin aika. Mun paino ei muuten ole rv 20 jälkeen noussut yhtään, koska se ummetus ja turvotus oli niin kamala, että painoa oli niiden perusteella tullut tosi paljon, ja kun vatsa alkoi toimia tasoittui myös painonnousu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Laxoberoniakin kokeiltu... no, toimiihan se, mutta seuraavana päivänä taas sama homma. Tätäkö tämä on loppuun asti? Esikoisen kanssa en muista, milloin helpotti.

ap

4/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää muista, että minkä merkkinen.

Sen kanssa suklaapendolino tuli paremmin.

Se olikin sitten sellaista mustaa tahmatervaa...

Vierailija
5/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikko 28 menossa ja ummetuksesta olen jokaisessa raskaudessa kärsinyt kuukausi tolkulla. Lääkärin luvalla käytän noita tippoja ihan raskauden loppuun saakka. Mulla suolen toiminta aina palautunut normaaliksi lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija
6/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla niitä helmiä. Kahdesta ei mihinkään, kolme saattaa toimia ja 4 sitten...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi