Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itäkeskuksen uimahallissa "juodaan viinaa, lattioilla on ulostetta ja asiakkaat tappelevat"

Vierailija
25.01.2011 |

Kuri ja hyvä käyttäytyminen ovat unohtuneet täysin Itäkeskuksen uimahallissa, kertoo tänään ilmestynyt Metro-lehti.

Lehden haastatteleman laitospäällikön mukaan henkilökunta on helisemässä, sillä jotkut asiakkaat eivät kunnioita minkäänlaisia pelisääntöjä.

Saunassa ja pukuhuoneissa juodaan viinaa, altaissa uidaan likaisilla shortseilla, lasten ulostetta löytyy lattioilta ja asiakkaat tappelevat, väittää lehti.

Jotkut asiakkaat menevät altaisiin peseytymään, ja roskakorit ovat täynnä viinapulloja, väittää lehti reportaasissaan.

- Kävijöistä noin puolet ovat ulkomaalaisia. Heistä monikaan ei osaa uida. Heitä pitää vahtia ja nostaa altaista, lehti siteeraa laitospäällikkö Teemu Raatikaista.

Värikkäässä kirjoituksessa nimetön uimahallin vakiokävijä toteaa, että "tämä ei ole mikään uimahalli. Tämä on räkälä".

Laitospäällikkö toppuuttelee kuitenkin ihmisiä siinä, ettei uimahallista ole jouduttu kovinkaan usein heittämään asiakkaita ulos.

- Se on hyvin pientä ottaen huomioon, että meillä käy 370 000 asiakasta vuodessa, hän sanoo.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Lehti%20It%C3%A4keskuksen%20uimahalli…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vaihtaa uimahallia kun turkkilaiset/ kurdit tai vastaavat roikkuivat perässä ihan sama minne meni. Kyyläsivät uimalasit päässä veden alla kun uin rataa ja yrittivät kysellä "kuulumisia".

Kävelivät perässä, esim. tajusivat vasta viime hetkellä kääntyä pois kun menin suihkutiloihin yms yms.. Pidin kihlasormusta sormessa jos vaikka ymmärtäisivät yskän ja kaiken lisäksi olen nyt 7 kuulla raskaana!!! Ja sama jatkui sinne viidennelle kuulle kunnes en enää käynyt siellä. Sanoin kyllä hyvin selvästi monta kertaa, että menkää nyt helvettiin saatanan kuramunat! Ei mitään vaikutusta.

Olen kyllä sanonut siitä valvojillekkin, mutta taitaa olla semmoista kansanhupia se ahdistelu. Saastaisia eläimiä moiset mamut.

Vierailija
2/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei asuta itä-helsingissä, meillä täällä lännessä on oikein rauhalliset ja siistit uimahallit. Eihän tuollaisessa voisi käydä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt siellä säännöllisesti vuosien ajan enkä kyllä tunnista tuota ilmiötä. Enemmän häiritsevät ison altaan rajoittaminen illan vesipallovuorojen aikaan ja se yleishälinä, joka aiheutuu siitä, että Itis on selkeästi enemmän kylpylä kuin urheilutalo.

Liukumäet, porealtaat ja teema-altaat tekevät sen, että ihmiset eivät tule sinne samalla tavalla kuin vaikka Mäkelänrinteeseen keskittymään omaan kuntoiluunsa vaan hengailemaan. Meininki on koko uimahallin laajuudessa samaa kuin siinä Märskyn altaassa, jossa on niitä hierovia suihkuja ja poreita sun muuta. Se on siis luonteeltaan vähän enemmän huvittelupaikka kuin muut hallit justiinsa tuon erikoisaltaiden ja muiden ihmeiden suuren määrän vuoksi. Vähän Serena-henkeä.

Vierailija
4/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa uimassa enkä ole ikinä törmännyt tuollaiseen menoon..

Vierailija
5/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albaanit/ Kroatialaiset/ Serbit (en siis kieltä täysin tunnistanut, mutta muut piirteet tuoltapäin)

Menivät alasti porealtaaseen, osalla kalsarit jalassa. Mieheni mukaan sama porukka piti todella kovaäänistä melua/ huutelua/ lauleskelua siellä saunan ja suihkun puolella.

Naisia tässä porukassa ei ollut, joten minä lapsineni saimme olla aika rauhassa kun olimme vain lastenaltaassa ja naisten puolella.

Vierailija
6/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan sentäs 7 kuulla raskaana olevaa yritä pokata.

Olen myös itiksen vakiasiakas, enkä ole törmännyt tuollaiseen.

Vierailija
7/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmehan käsittääkseni samaa rotua venäläisten kanssa, joten kyse ei ole rotuerottelusta.

Vierailija
8/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset miehet suosivat tavallisia uimahousuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä