Aikuisella korvatulehdus, oireet??
Olen aina ajatellut, lapsien korvatulehduksiin perustuen, että korvatulehdus aiheuttaa sietämättömän kiputilan, jolloin ei voi edes nukkua.
Nyt minulla itselläni on ollut muutaman viikon korvakipua. Sellaista pientä kipujomotusta. Nyt reilu vko flunssaa ja kipukorvan puolella kurkku kipeä ja nenä tukossa, vaikka niistän, se on tukossa koko ajan.
Kysymys kuuluukin, voiko olla korvatulehdus, vaikkei kipu ole asteikolla 1-10 kuin jotain 3 ja se kipukin häviää ja tulee sitten takasin.. Kun ei viitsis tyhjää vaivata terveyskeskustakaan, niin mietin, että onkohan tuo sitten itsestään ohimenevää...
Kommentit (2)
Ei ne aina ole sietämättömän kipeitä. Mutta jos kipu yltyy, niin mene lääkäriin. Jos pystyt elämään sen kanssa, niin voit odottaa että paranee itsestään.
kun oli kova nuha. Korvissa suhisi ja jumputti ja nukkuminen oli siksi hankalaa. Ei niinkään särkenyt. Parani amorion kuurilla. Nyt mulla oli joulukuussa vähän samanlaista kuin kuvailit, kun oli lievempi nuha, mutta se meni ohi itsekseen.
Ehkä sun kannattaisi odottaa jonkin aikaa, jos menisi ohi, jos ei niin sitten tarkastamaan korvat.