Mitä tekisitte. Työasiaa
Suostuisitteko siihen, että teitä pompotellaan työtehtävästä toiseen (ettekä pääse lainkaan tekemään sitä hommaa mihin olette hakeneet). Tuuraatte toisessa (ikävässä hommassa) alinomaa. Kun kysytte kauanko tämä epämääräisyys jatkuu ette saa selvää vastausta. Ehkä syksyyn tms. Teitä kehutaan joustavaksi moniosaajaksi, mutta palkassa tämä ei näy. Itse en jaksa enää kohta.
Kommentit (10)
Tuo oma kantasi esiin, mutta jos et pääse tekemään niitä asioita, joita haluat tehdä, sun pitää vetää paikasta omat johtopäätökset. JOs oot esim. hiljattain aloittanut ja toimenkuva ei vastaa sitä, mistä haastatteluvaiheessa sovittiin, sanoisin sen kyllä suoraan. Mutta jos työnantaja haluaa, että teet jotain muuta niin et sä kai oikein mitään asialle voi.
Tuo oma kantasi esiin, mutta jos et pääse tekemään niitä asioita, joita haluat tehdä, sun pitää vetää paikasta omat johtopäätökset. JOs oot esim. hiljattain aloittanut ja toimenkuva ei vastaa sitä, mistä haastatteluvaiheessa sovittiin, sanoisin sen kyllä suoraan. Mutta jos työnantaja haluaa, että teet jotain muuta niin et sä kai oikein mitään asialle voi.
sitä mitä haastattelussa luvattiin. Asiaa vain pahoitellaan ja sanotaan että kyllä pitkällä tähtäimellä pääset hakemiisi hommiin. Ei kohta kiinnosta pätkän vertaa.
esim. joku toinen yllättäen jäänyt pitkälle sairaslomalle tms.? Tällöin ymmärtäisin, että sun pitää vähän joustaa. Jos ei ole tähän verrattavaa syytä, niin sanoisin mielipiteeni esimiehelle selkeästi ja alkaisin katsella uutta duunia.
esim. joku toinen yllättäen jäänyt pitkälle sairaslomalle tms.? Tällöin ymmärtäisin, että sun pitää vähän joustaa. Jos ei ole tähän verrattavaa syytä, niin sanoisin mielipiteeni esimiehelle selkeästi ja alkaisin katsella uutta duunia.
tulin työpaikkaan. Kertoivat vasta kun olin luvannuta ottaa työn vastaan (siis sen hakemani). Eli minua johdettiin harhaan. Ketuttaa sen takia. En pysty enää asennoitumaan emkä motivoitumaan tämän vuoksi.
En pysty enää asennoitumaan emkä motivoitumaan tämän vuoksi.
irtisanoutua ja mennä muualle.
täällä kun ajattelin että onko joku muu samassa tilanteessa, kokenut samanlaista kohtelua?
työsopimuksen olet allekirjoittanut? Kyllä niissä yleensä on maininta mahdollisista eri työtehtävien tekemisestä.
tietty tehtävänimike, joka ei sisällä tällä hetkellä tekemääni tehtävää. Sille on oma nimikkeensä. Periaatteessa voisi alkaa hankalaksi ja napista asiasta. Ennemmin olen hiljaa ja hakeudun muihin hommiin. Ihmistä vedätetään hyvin helposti.
Mitä siinä on mainittu?