Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen äiti: mitä sinua itseä on enää jäljellä? Oletko vain vaimo ja äiti?

Vierailija
21.10.2005 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen vain äiti, vaimona niin huono.

Vierailija
2/9 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen minäkuva ja elämä sinulla ap oikein on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meni aika pitkään... Vuodesta 1998 hukkunut kotiin ja lapsiin, tänä keväänä vasta silmäni aukesivat ja tein asioita toisin.

Vierailija
4/9 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta menee kaikki muut roolit äiti ja vaimoroolien tieltä.

Vierailija
5/9 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys on tärkein osa minua

Vierailija
6/9 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti, vaimo, omaishoitaja, ystävä, tytär, sisar, serkku, tuttava, miniä jne. jne. Se kenen kanssa olen tekemisissä määrittelee sillä hetkellä tärkeimmän roolin. Taidan olla " oma itseni" ilman roolia vain vessassa käydessäni =)

Vierailija
7/9 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapselleni Minä äiti - hassuttelen ja hellittelen sillä tavalla kuin on minulle luontaista. Miehelleni olen Minä, osoitan hellyyttä ja rakkautta Minun tavoin. Ja itselleni ja kavereilleni olen Minä, pidän hauskaa omalla tavallani ja toteutan itseäni omalla tavallani.

Minä katosi hetkeksi lapsen syntymän jälkeen 5 kk:ksi, kun pyrin täyttämään vain ulkopuolelta tulevia odotuksia (jotka olin itse luonut pääkoppaani). Kun löysin itselleni ominaisen harrastuksen, Minä palasi. :D

Vierailija
8/9 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkuhiljaa löytänyt itseni..

Jonkin aikaa olin VAIN (tuore = neuvottavissa oleva) äiti, vaimo ja miniä... kaksi viimeistä negatiivisessa mielessä.. Kyllä minä miehelleni ainakin haluaisin olla enemmänkin kuin vaimo eli rakastaja, ystävä, salarakas;), kumppani ja mitä vielä

Vierailija
9/9 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kerran viikossa harrastaminen riittää. Minä olen tyytyväinen kotiäiti rooliin enkä vaihtaisi sitä pois. Se on osa minua enkä ole pahoillani valinnastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi