Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanhempainpäiväraha ja työssä käynti

Vierailija
24.01.2011 |

olen kotona 6kk vauvan kanssa. Voinko tehdä verokortilla töitä esim. 20-25 tuntia/kk ilman, että vanhempainpäivärahaan kosketaan? Miten se menikään, maksetaanko kotihoidontukea vasta vanhempainpäivärahan loputtua vai samaan aikaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivärahaa maksetaan arkipäiviltä ja jokaisena arkipäivänä, jolloin olet töissä, maksetaan päiväraha miniminä. Mutta jos ilmoitat (ja todistat?) tekeväsi töitä vain viikonloppuisin, ei päiväraha pienene.

Vierailija
2/7 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselin itse kelasta. Niin sunnuntaina saa tehdä töitä niin paljon kun jaksaa, ei vaikuta mihinkään. Mutta ma-la tehty työ on ilmoitettava ja niiltä päiviltä maksetaan minimi äpraha teitpä töitä 15min tai 8h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko 22.59 e minimi? ap

Vierailija
4/7 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä palkka päälle?

Työntekopäiviltä saat vain minimin ja tietenkään kahta tukea ei saa yhtä aikaa.

Vierailija
5/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pakko vieläkysyä pitääkö tää paikkansa (koska itse olen vielä 6kk vanhempainpäivärahalla ja sain äsken työhaastattelun..) että saan minimipäivärahan vaikka tekisin töitä arkipäivisin?

olin luullut että kyseinen tuki lähtee kokonaan jos menee töihin, että ainoastaan sunnuntaina saa tehdä töitä. mmmmmm

Vierailija
6/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pakko vieläkysyä pitääkö tää paikkansa (koska itse olen vielä 6kk vanhempainpäivärahalla ja sain äsken työhaastattelun..) että saan minimipäivärahan vaikka tekisin töitä arkipäivisin?

olin luullut että kyseinen tuki lähtee kokonaan jos menee töihin, että ainoastaan sunnuntaina saa tehdä töitä. mmmmmm

Paitsi jos on adoptiovanhempi. Häneltä menee vanhempainraha kokonaan työpäiviltä. :(

Vierailija
7/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pakko vieläkysyä pitääkö tää paikkansa (koska itse olen vielä 6kk vanhempainpäivärahalla ja sain äsken työhaastattelun..) että saan minimipäivärahan vaikka tekisin töitä arkipäivisin? olin luullut että kyseinen tuki lähtee kokonaan jos menee töihin, että ainoastaan sunnuntaina saa tehdä töitä. mmmmmm

Paitsi jos on adoptiovanhempi. Häneltä menee vanhempainraha kokonaan työpäiviltä. :(

ompas jotenkin väärin:( mutta kiitos. haha huijasin siis kyseistä pomoa puhelimessa kun sanoin että haluan vuoroja sitten niin että se ylittää vanhempainrahani.. pitääpä korjata asia:D

t. 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi