Olin viikonloppuna viihteellä, ja olipa
hauska huomata, että yli kolmekymppisenä pienten lasten äitinä olin paremmassa ja hoikemmassa kunnossa kuin monet 20-vuotiaat tyttöset. Monella on tosi paljon ylimääräistä nimenomaan vyötäröllä. Muuten kyllä pidetään ulkonäöstä huolta, hiukset ja meikit ym. on kunnossa.
Itselläkin on ollut koko ikäni paino-ongelmia, ja olen ollut reilusti ylipainoinen. Nyt vasta yli kolmekymppisenä olen tajunnut, että omalla kohdallani ihannepainon ylläpitäminen on kovaa työtä - tiukkaa ruokavaliota ja liikuntaa.
Näköjään näillä tytöillä on hyvin vientiä, joten poikia ei varmaan haittaa pyöreys?
Kommentit (14)
parikymppisenä? Olet ihan samassa tilanteessa kuin näkemäsi tytöt, muutamia vuosia vanhempi vain :)
Silloin ei liikunta oikein innostanut, enkä tajunnut että mitä se laihtuminen vaatii. Olen kuitenkin iloinen, että nyt olen löytänyt tavan, millä pysyn normimitoissa.
Mutta harmittaa, että aikoinaan olin niinkin lihava. Olisin ollut varmaan aika kuuma kissa hoikkana ;). Silloin vain kiusattu, ja pojista sai vain haaveilla.
Ap
Näköjään näillä tytöillä on hyvin vientiä, joten poikia ei varmaan haittaa pyöreys?
Sinulla ei ilmeisesti ole ollut, kun ei vientiäkään ollut?
kauhisteli sitä, et miten paljon uimahallissa näkee lihavia lapsia. Läskit tursuu ja makkarat kasvaa.
Mut tosiaan paljon on 20 v nuoria tyttöjä, kellä mahaa on ja kunnolla, mut onneksi on myös kauniita nuoria naisia :)
Lihava tai laiha, pillu on aina.
Pyöreätkin tytöt saavat kyllä miehen mukaansa baarista, eivät ehkä sitä baarin komeinta miestä mutta jonkun kumminkin. Tavallisen näköinen mies voi olla sängyssä parempikin kuin itseensä tyytyväinen komistus.
ehkä en osannut oikein tuoda itseäni esiin, ujo kiusaamisen takia jne. Kavereita on kyllä aina ollut. Nykyään ainakin sanotaan kauniiksi.
Ap
Sinulla ei ilmeisesti ole ollut, kun ei vientiäkään ollut?
toisten vyötäröitä?
kuin palsta mamman perskännit.
siis nuorena, lisäks kauniit kasvot ja iloinen luonne. Nyt olen 34v ja 60kg ja yhä olis vientiä jos vaan viittis käydä baareissa.
järjestin itselleni vapaaillan!
Ap
toisten vyötäröitä?
ja hoikka ilman syömisten vahtimista. En katsele baareissa kenenkään vartaloita ja vertaile itseäni heihin. Nautin olostani muuten, ei ole tarvetta silmäillä toisten kiloja. Pahimpia kyyliä ne,joilla ongelmia itsellään painon kanssa?
ja hoikka ilman syömisten vahtimista. En katsele baareissa kenenkään vartaloita ja vertaile itseäni heihin. Nautin olostani muuten, ei ole tarvetta silmäillä toisten kiloja. Pahimpia kyyliä ne,joilla ongelmia itsellään painon kanssa?
"Olin baarissa ja näin itseni 10 vuoden takaa!" (Paitsi jos ap:llä ei käynyt flaksi nuorena kuten ymmärsin?)
"Olin baarissa ja näin itseni 10 vuoden takaa - kylläpä nykytytöt kelpaa pulleina pojille, toista se oli meidän aikaan."
Ihan turhaa brassailua tuo kolmikymppisenä sitä osaa jo vahtia mitä suuhunsa laittaa blaa blaa...
Olin vain vilpittömän iloinen, että voin vihdoin olla tyytyväinen vartalooni. Ja kyllä, olen sitä vuosien saatossa surrut ja hävennyt. Etenkin silloin nuorena. Oli mukava nähdä, että tässä iässä voi vielä saavuttaa jotain, mikä silloin 15 vuotta sitten oli mielestäni absurdia, en edes yrittänyt oikeastaan hoikistua saati nauttia liikunnasta.
En ollut metsästämässä nuoria miehiä, tai lähtökohtaisesti katselemassa ja vertailemassa itseäni kehenkään. Olin viettämässä iltaa kavereiden kanssa. Totta kai sitä yleensä lähtiessä miettii, että mitä pistää päälleen ja paikan päällä katsoo myös muita ihmisiä. Tämän paino-asian nyt vain totesin mielessäni, koska se on mulle tällä hetkellä ns. pinnalla laihdutusurakkani tiimoilta.
"Olin baarissa ja näin itseni 10 vuoden takaa!" (Paitsi jos ap:llä ei käynyt flaksi nuorena kuten ymmärsin?)"Olin baarissa ja näin itseni 10 vuoden takaa - kylläpä nykytytöt kelpaa pulleina pojille, toista se oli meidän aikaan."
Ihan turhaa brassailua tuo kolmikymppisenä sitä osaa jo vahtia mitä suuhunsa laittaa blaa blaa...
parikymppisenä? Olet ihan samassa tilanteessa kuin näkemäsi tytöt, muutamia vuosia vanhempi vain :)