Isä vie lapset pk:n aamupalalle aina 10 min aamupalan päättymisen jälkeen.
Päiväkoti tien toisella puolella, mutta isukin mielestä hänen lapsensa saavat erikoiskohtelua kun niille äidittömille raukoille päiväkodin tädit ystävällisesti aina säästävät aamupalan vaikka muut lapset ovat lopettaneet syömisen jo 10 min aiemmin ja ruuat kerätty pois.
Ja sama isukki ihmettelee miksi hänen isommat lapsensa 18 ja 15v eivät osaa ottaa mitään vastuuta itsestään ja siitä että olisivat edes joskus ajoissa koulussa.
18-vuotias asuu täysihoidossa isänsä vanhempien luona, ei maksa asumisesta mitään ja olettaa että mummo kuskaa hänet kouluun joka aamu ja jopa hakee sieltä.
Kommentit (4)
äidittömät raukat, mahdetaan niistä tykätä päiväkodissa. Eikä auta vaikka joka aamu isälle huudan, kun se ei laita herätyskelloa soimaan, niin minkäs minä sille voin.
Äijä olisi saanut ajat sitten kenkää suojatyöpaikastaan, mutta sillä on liukuva työaika.
En enää halua myöhästelyyn opetettuja lapsiani vaivoikseni, olis päiväkotiaamut yhtä helvettiä, kun itse yleensä tykkään olla etuajassa ennemmin kuin myöhässä.
No, onneksi mun ei tartte koskaan viedä lapsiani päiväkotiin, saan jatkaa nukkumista koska olen saikulla.
kaivoi nokkaansa ja persettään klo 8.15 asti ja alkoi sitten tiuskimaan kun ei löydä omia vaatteitaan, riuhtoi vaatteet pienemmän lapsen päälle ja lähtivät ulko-ovelta päiväkotiin aamupalalle klo 8.27.
Minä käänsin sohvalla kylkeä ja huokaisin onnesta, että mun ei tartte enää koskaan tuohon alkaa.
Ja nyt lähden omalle asunnolleni jatkamaan aamu-uniani. ap
ei viitsi edes siivota omaa asuntoa vaikka sossujen palaveri viikon päästä meillä. Sossu hoitakoot mulle invalidille sitten muuttosiivouksen kun pääsen muuttamaan pienempään asuntoon.
mikä oli sun syy kirjoittaa tämä nettiin? Lakkaa kyttäämästä muiden elämää. Tommonen turhanpäiväinen juoruilu on vastenmielistä.