Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko xs-kokoinen olla lihava?

Vierailija
23.01.2011 |

Olen 163 cm pitkä ja painan 49 kg. Vaatekokoni on xs ja ihmiset luulevat minua usein hoikaksi.

Kun katson itseäni alasti peilistä, näen vain pömpöttävän vatsan, riippurinnat, ihrareidet ja läskit käsivarret.

Voinko olla lihava vai pitäisikö varata aika psykiatrille?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rasva on kertynyt juuri vatsaan,reisiin ym.

olen usein nähnyt hoikkia naisia,joilla on esim. karmeat satulalaukut,tai riippumaha.

Vierailija
2/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et minusta ole lainkaan lihava =) M kokoinenkaan ei ole lihava. Itse olen M kokoa (169cm/54kg) ja olen mielestäni hoikka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin xs-kokoinen, tai 34. Olen n 167 ja painan varmaan jotain 53 kg. Eihän näillä lukemilla voi kukaan lihavaksi kutsua, mutta voihan tietty löysyyttä olla. Siihen ja myös siihen mielenvirkeyteen voisi auttaa treeni/jumppa/liikunta yleensä.

Vierailija
4/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laitat kuvan tänne, niin saat arvion

Vierailija
5/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatrille mars!

Vierailija
6/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne, vaikka olen kokoa xs/s. en voi käyttää tavallisia paitoja, vaan pelkkää tunika mallia, koska mahani plösöttää ilkeästi ja näytän hirveältä makkaralta. olen todella löysä, kiinteydestä ei tietoakaan.

ennen lasta vartaloni oli lähes täydellinen.. mutta kyllä sielä peilissä silloinkin seisoi joskus hirveä tankki.

Vierailija
7/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vaiva, suurin piirtein samankokoinenkin olen. Olen jo ajat sitten todennut että vika on pääasiassa omien korvien välissä: mulla on jotenkin häiriintynyt tuo kuva omasta ruumiista. Eli kun katson peiliin niin sanon itselleni samalla rauhallisesti että muista sitten, että aivosi vääristää tuota näkymää aika tavalla.

Toki rasvaprosenttisi voi olla korkea painoosi nähdenm (ja rinnathan voi riippua oi paino mikä hyvänsä). Siihen ei sitten auta kuin reipas urheilu - laihduttamalla noista mitoista pääsisist vain eroon siitä vähästäkin lihaskudoksesta! Jollei vyötäröympärys ole suhteettoman paksu, en kuitenkaan stressaisi.

Yksi ajatus, mikä mulle itselleni aina palauttaa tolkun päähän kun häiriö pahiten vaivaa: kukaan ei tule koskaan rakastamaan minua karvankaan verran enempää vaikka näyttäisin miten virheettömältä. Sitähän minä viime kädessä kaipaan, sitä tunnetta että olisin hyvä, rakastettava ja kelpaisin. Mutta se tulee kaikki sisältä, muu on pekkää kangastusta.

Vierailija
8/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko sama ja hän on hoikka. Tai sopusuhtainen normaali. Missään nimessä ei ole lihava.

Rasvaa ei roiku missään.

Tuntuisi oudolta, jos sinä kevyempänä olisit lihava, olet kuitenkin aikuinen nainen, jolla rinnat ja muutenkin muotoja varmaan enempi.

Vierailija
9/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keho on semmoista löysää ja pehmeää mössöä, lihaksia ei löydy oikein ollenkaan.

Musta sun ei noilla mitoilla tarvitse laihduttaa vaan aloittaa liikuntaharrastus ja kiinteyttää kroppaasi. Juokseminen on hyvä harrastus.

Vierailija
10/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja 51 kg, mutta liikunta jäänyt vuodeksi tauolle ja se näkyy kropassa ja kiinteyden puutteessa.

En ole läski, mutta löysää lihaa on. Löysissä vaatteissa ihan ok, mutta tiukoissa ihan kaamea!

Vierailija
11/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähestulkoon samankokoinen, 164cm pitkä ja 49kg. S/34 on pääsääntöisesti mun vaatekoko, mutta toisinaan myös XS menee. Itse samankokoisena olen mielestäni liian laiha tai ainakin muutaman lisäkilon voisin ottaa, mutta kun niitä ei tule, niin niitä ei tule. Kahden lapsen jäljiltä maha on vähän pömppö, mutta se tuskin kamalasti siitä kiinteytyy, vaikka jumppaisikin ahkerasti. Missään nimessä en oikein jaksa uskoa, että olisit lihava, mutta toki varmasti vartalossa voi olla niitä löysiä kohtia joita voisi jumpalla kiinteyttää...??

Vierailija
12/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla mitoilla käytän itse kokoa XS tai S. M vastaa nykykokoluokituksessa kokoa 38/40.

[]et minusta ole lainkaan lihava =) M kokoinenkaan ei ole lihava. Itse olen M kokoa (169cm/54kg) ja olen mielestäni hoikka :)

et minusta ole lainkaan lihava =) M kokoinenkaan ei ole lihava. Itse olen M kokoa (169cm/54kg) ja olen mielestäni hoikka :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi