Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi kylässä synttäreillä: isäntäperheen vanhemmat joivat keskiolutta

Vierailija
23.01.2011 |

lapsivieraiden aikana---onko tavallista?

t. absolutistiperheen äiti

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joivatko ruokajuomana tms, eihän tuossa mitään. Oluen naukkailu päivällä ihan noin vain tuntuu kyllä vähän oudolta, mutta maailmankuvani voi olla vääristynyt.

- toinen absolutisti

Vierailija
2/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholi ole kaikille tabu, ja hyvä niin. Ei mulla siis ole mitään absolutisteja vastaan, ei todellakaan, mutta alkoholia voi ottaa ihan siististi kotona, ei aina ole kyse kännäämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole absolutisti, pidän oluesta, mutta silti jos on lapsen vieraita meillä päiväsaikaan, niin en todellakaan juo olutta tai muutakaan alkoholijuomaa silloin.

Yökyläilijöiden aikaan olen iltasella oluen tai sidun joskus juonut, mutta silloinkaan lapset ei sitä näe.

Vierailija
4/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti eri asia, juotiinko siellä pullotolkulla vai vaan yhdet.

Lapsiko tämän kertoi? Mistä hän muuten erottaa keskiolutpullon ja pilsneripullon? Munkaan lapset eivät erottaisi, enkä ole edes absolutisti vaan juon itsekin olutta.

Vierailija
5/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole absolutisti, pidän oluesta, mutta silti jos on lapsen vieraita meillä päiväsaikaan, niin en todellakaan juo olutta tai muutakaan alkoholijuomaa silloin.

Yökyläilijöiden aikaan olen iltasella oluen tai sidun joskus juonut, mutta silloinkaan lapset ei sitä näe.

on piilotettava lapsilta? Eiköhän lapsillekin tule vähemmän vääristynyt suhde alkoholiin, jos vanhempien ei tarvitse käydä salapullolla kulman takana. Mun mielestä tuommoinen salajuopottelu lähenee alkoholistimeininkiä.

Vierailija
6/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihmeellistä, jos eivät nyt kännänneet kahdestaan muiden juhliessa. Olen ollut jopa ristiäisissä, missä osa vieraista joi viiniä/olutta. Kivat juhlat olivat.

Vierailija
7/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kamalaa ja traumatisoivaa, jos näkisivät äitinsä juovan olutta/sidua...

Vierailija
8/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka juhlissa olisi myös lapsia. Nämä se sijaan taisivat olla lasten kaverisynttärit ja siellä kyllä tuntuu todella oudolta, jos isäntäväki juo olutta.

Vierailija
9/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka juhlissa olisi myös lapsia. Nämä se sijaan taisivat olla lasten kaverisynttärit ja siellä kyllä tuntuu todella oudolta, jos isäntäväki juo olutta.

ja siellä synttärisankarin isä ja äiti joivat olutta.

Vierailija
10/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käsitin, että kyseessä oli lasten kaverisynttärit ja siellä synttärisankarin isä ja äiti joivat olutta.

Jos eivät olleet kännissä, niin haittaako tuo? Tuskin ne nyt siihen lasten pöytään istuivat sitä olutta kiskomaan.

Vierailija
11/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisynttärit

t. ap

Vierailija
12/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kamalaa ja traumatisoivaa, jos näkisivät äitinsä juovan olutta/sidua...

mutta minusta VIERAIDEN lasten ei tarvitse sitä nähdä. En tiedä, miten heidän kaikkien kotona suhtaudutaan oluen juontiin, enkä halua olla puheenaiheena negatiivisessa mielessä, jos vierailijat haluavatkin vanhemmilleen värikkäästi kertoa, että "Arvaa mitä äiti, se Jessica-Jancelinan äiti joi ihan hirveästi koko ajan kaljaa.."

Vierailija
13/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... wt-perheelle :D

Vierailija
14/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tavallista ... wt-perheelle :D

Nyt äkkiä kaikki syyllistämään juopottelevia vanhemman irvikuvia!

Vierailija
15/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten yleistä on, en tiedä edes missä yhteydessä joivat olutta. Mutta ei meidän lapset ainakaan traumatisoituisi yhdestä tai kahdesta oluesta. Keski- tai edes A-oluesta.

Vierailija
16/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa aikuisille on tarjottu lasi kuohuvaa tai viiniä.

Vierailija
17/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ollut lastensynttäreillä jossa aikuisille on tarjottu lasi kuohuvaa tai viiniä.

Teithän LS-ilmon? Kai tiedät, että lapset saavat pahoja henkisiä vaurioita pelkästä alkoholijuoman näkemisestä?

Vierailija
18/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisit aivan itse omaa järkeäsi? Sitä sinulla varmaan kuitenkin on, vaikket itse alkoholia käytäkään.

Vierailija
19/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis oudoksu sinänsä sitä että vanhemmat ottaisivat lasin alkoholia, mutta keskiolut ja synttärikakku eivät oikein soinnu yhteen

Vierailija
20/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon juopot joisivat salaa ja laittaisivat pullot visusti piiloon, kun synttärivieraita tullaan hakemaan. Seisoisivat ovella asennossa ja pelkät kahvikupit kädessä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi