Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko tämä riittävän hieno kummilahjaksi lapselle?

Vierailija
23.01.2011 |

Tykkäisittekö jos saisitte tällaisen.

http://www.tableandhome.com/prodhjdeg

Kommentit (13)

Vierailija
2/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivempi kuin lusikat, kuvakehykset ym. "kummiroska".

Vierailija
4/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten astiastot/ruokailuvälineet ovat meillä olleet kaikkein parhaita kummilahjoja.

Vierailija
5/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehkä uskaltaisi tuollaisia käyttää, kerran lentävä lautanen => sirpaleina.

Vierailija
6/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehkä uskaltaisi tuollaisia käyttää, kerran lentävä lautanen => sirpaleina.

meillä ainakaa kukaan rikkonut..

Vierailija
7/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty posliiniastioita ja joo, kyllä muutama on tippunut, mutta ei mitenkään erityisen paljon. Ei meillä lapset niitä tahallaan heittele.

Ehdottomasti hyvä lahja. Meillä paras lahja on ollut lasten aterimet.

Vierailija
8/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä ole

meillä ainakaa kukaan rikkonut..

Meillä on tuota samaa V&B:n sarjaa, ja ihan ehjänä on säilynyt. Muutenkin mukavat ja kivat käytössä (ainoastaan matala lautanen on vähän epäkäytännöllinen, koska se on ihan suora, ilman minkäänlaista reunaa). Muutenkin on ongelmitta käytetty pelkästään posliinilautasia lapsilla n 2-vuotiaasta.

Vastauksena kysymykseen, tuo on mielestäni mitä mainioin kummilahja. Salkku tekee vielä normaaliastiasettiä juhlavammaksi. Itsekin olen antanut sellaisen ristiäislahjaksi. Ainoa miinus on mahdollisesti jollekin se, että sitä on säännöllisesti Stockan kantistarjouksena ja samoin sitä on saanut Hulluilta Päiviltä halvalla. Itseä se ei kyllä haittaisi tippaakaan.

Vierailija
9/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ymmärrä kysymystä "onko tarpeeksi hieno". Kummilahjaksi kelpaa kyllä mikä tahansa, ei tarvitse olla hieno. Adjektiivina voisi olla ennemminkin käyttökelpoinen tai sopiva.

Vierailija
10/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ne ovat oletusarvoisesti kastekamaa.

Tällaisia ovat kastesormus, vauvan helminauha/ristiriipus tai hyvin korea/kallis merkkivaate. Nämä ovat kalliita ja asettavat jonkinlaisen rajan sille, mitä vähempää ei kehtaa viedä, ainakaan jos on kummi eikä pelkästään vieraana. Hienous on siis yksi tärkeä valintakriteeri.

Vierailija
11/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas termi ja ajatusmaailma.

Vierailija
12/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,Mutta muistathan että kummilahjat tulee kummilapselle,ei vanhemmille=)

Vierailija
13/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiasia on, ettei se vauva noiden päälle oikeasti ymmärrä ennen kuin ehkä parin vuoden päästä. Eikä silloinkaan, jos vanhemmat eivät astioista pidä, ne on myyty Huutiksessa jo paljon ennen sitä.

,,,Mutta muistathan että kummilahjat tulee kummilapselle,ei vanhemmille=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme