Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoivat isovanhemmat

Vierailija
23.01.2011 |

Lastemme isovanhemmat tupakoivat sisällä. Olen asiasta miljoonaan kertaan sanonut, että eikö sen tupakan voisi polttaa ulkona, mutta aina sama juttu eli sisällä polttavat. Tämän takia en ole lapsia sitten sinne voinut viedä hoitoon, sillä passiivinen tupakointi on vaarallista ja en halua lapsiani sille altistaa. He voivat käydä meillä, koska meillä ei luonnollisesti saa polttaa.

Kuitenkin nämä isovanhemmat olisivat ainoa apu, joka on lähellä ja toiseksi he haluiaisivat olla lastenlapsiensa kanssa. Itse en ymmärrä sitä, miksei he voi luopua sisällä polttamisesta ja toisin lapsia kyllä useammin heti. Tämä on joku vanha päähänpinttymä heille, josta vanhoina eivät suostu luopumaan :(

Todella ärsyttävää!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä, ketjussa. Eli kaksi vaihtoehtoa, joko viet lapset sinne savuun (kuten itse teen) tai sitten et vie. Tapojaan eivät muuta, ainakaan minun vanhempani. He kuulemma saavat kotonaan tehdä mitä lystäävät eikä heille ole pakko mennä.

Vierailija
2/6 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään tartte kotonaan tapojaan muuttaa eikä oikein voi olettaa muuttavankaan pelkästään lastenlasten satunnaisten vierailuiden vuoksi.. Mutta ehdotas että tulevat teille lapsia hoitamaan, te saatte vapaata ja lapset eivät altistu passiiviselle tupakoinnille kun isovanhemmat joutuvat polttamaan parvekkeella tai pihalla.

Ja siis itse en todellakaan ymmärrä sisällä tupakoitsevia eli tää ei ollu mikään puolustuspuheenvuoro sille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään voi pakottaa lopettamaan tupakointia omassa kodissaan, jos eivät itse tajua.

En minäkään kyllä ymmärrä, olisiko aivan kamala uhraus heiltä käydä pihalla tupakalla silloin, kun lapset olisivat heillä.

Itsehän he siitä sitten kärsivät, jos tämän takia tapaavat lapsenlapsiaan harvemmin.

Oletko sanonut suoraan heille, että ton takia et halua viedä lapsia sinne?

Mitä he sanovat siihen? Nipotatko heidän mielestään turhista, eikö tupakansavu ole heidän mielestään lapsille vaaraksi?

Vierailija
4/6 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun koko asunto haisee sellaiselle työmaaparakille...

Vierailija
5/6 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan siksi, kun eivät näe sitä pahana. Heillä on lapsia, joista yksi on mieheni ja ovat heidänkin lapsuudessa koko ajan ketjussa sisällä polttaneet ja terveitä lapsia ovat - tämä on niin ärsyttävä selitys! Turha niille on selittää passiivisen tupakoinnin haitoista, kun ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Mä en voi sietää tupakan hajua ja siellä se tarttuu heti hiuksiin ja vaatteisiin. Kamalaa olisi hakea tupakalle haisevat lapset hoidosta :(

Tuo oli kyllä hyvä idea pyytää ne meille, mutta käytännössä he haluavat sinne, koska niin heille helpompi. Tää on pattitilanne. Toiseksi he voivat luvata etteivät polta, mutta satavarmasti polttavat kuitenkin. Kun menee kylääkin, niin tupakan haju leijuu joka paikassa, yökkkkk

Vierailija
6/6 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun koko asunto haisee sellaiselle työmaaparakille...

Vessassa ja keittiössä, eikä heillä ole edes keittiössä kunnon liesituuletinta joka imisi yhtään niitä savuja. Siellä haisee aivan kauhealta. Ei viitsi kävellä muutamaa metriä mennäkseen rivarin ovesta ulos. Heidän lapsensa on elänyt koko ikänsä tossa savustamossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan