Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ihmisiä asuu kaupungin vuoktataloissa?

Vierailija
23.01.2011 |

rehellinen mielipiteesi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: saa asua huoletta niin kauan kuin haluaa ja remonttipalvelu toimii, huoletonta asumista ja helppo muuttaa pois. Naapurit ovat aina olleet myös työssä käyviä, usein kaupungin omia työntekijöitä. Nyt asumme vuokralla, koska omakotitalo on myyty ja uutta etsitään. Vuokra-asuntoihin ei enää yleensä ole tulo- tai varallisuusrajoja, joten asuntoihin valitaan asukkaiksi parhaat vuokranmaksajat.

Vierailija
22/23 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut hetken, kun myin edellisen asunnon ja uutta en vielä ollut löytänyt. En saanut asuntoa vapailta markkinoilta, kun minulla oli koira. Näin keskikokoisessa kaupungissa.

Pikkupaikkakunnalla olen asunut kaupungin vuokra-asunnossa, koska vapailta markkinoilta asuntoja ei juuri ollut edes saatavissa.

Muut asukkaat näyttivät olevan väkeä ihan laidasta laitaan, romaneista alkoholisteihin ja työssäkäyviin lapsiperheisiin ja työttömiin yksinhuoltajiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin kaupungin vuokra-asunnot on yhtä kalliita kuin yksityiseltä vuokratut.

Jos aikoo asua samalla paikkakunnalla/samalla alueella yli 2 v niin pitää olla aika rikas, kun ylipäätään asuu vuokralla.

Tuolla vuokraketjussa joku oli laskenut paljonko vuokraa menee 10 v aikana... Mulla ei olisi varaa.

Mutta minä olenkin köyhä ja vielä yksinhuoltaja. Niin ja vieläpä mies.