Makasin firmamme "tiimikoulutuspäivillä" Levillä kahden ukkomiehen kanssa.
Kommentit (19)
Millä sä sait ne houkuteltua sänkyyn? Sait varmaan tovin houkutella? Se on kyllä aikamoinen saavutus siis WAU!
mä oon kade mäkin oon aina halunnu panopuuksi.
Olen minäkin jopa nukkunut työpaikan reissussa ukkomiehen kanssa samassa huoneessa. Mutta ei siellä kyllä tapahtunut mitään seksuaalista.
Jos tarkoitat että seksuaalista niin lähinnä kiinnostaa että miksi ? Kadutko vai oletko tyytyväinen itseesi ?
Ottiko kipeää?
Kyllä kannatti, itse halusin.
Ap.
Olen minäkin jopa nukkunut työpaikan reissussa ukkomiehen kanssa samassa huoneessa. Mutta ei siellä kyllä tapahtunut mitään seksuaalista.Jos tarkoitat että seksuaalista niin lähinnä kiinnostaa että miksi ? Kadutko vai oletko tyytyväinen itseesi ?
Ap.
tokihan tuollaisilla työmatkoilla otetaan vaihtelua elämään, kuka sit myöntää, kuka ei
tokihan tuollaisilla työmatkoilla otetaan vaihtelua elämään, kuka sit myöntää, kuka ei
ja ehkä joskus otetaan uusiksi, ehkä ei.
Alkoholilla oli osuutta asiaan.
Ap.
Muuten tuo ukkomiesten kanssa makailu on niiiiiin arkea. - Jokuhan niitten kanssa aina makaa.
löytyy. Ensi vuonna uudestaan kolmen kimppaan, niin ei mee työnantajalta koulutusrahat hukkaan.
Valehtelet. Et ole ollut Leviä lähelläkään. Jos olisit ollut, olisit maannut vähintään viiden miehen kanssa.
Kun kerran oli koulutuspäivät. Tuon tiimi-osan pystyn kyllä itsekin päättelemään.
Mahtaa/ mahtoi muuten olla kiva mennä töihin reissun jälkeen.
Mukava ukkomies oli Oulusta.
Ei vaan passaa tuntea, jos tulee perheineen vastaan Stokkalla :)
naiset saa seksiä ihan milloin haluaa ulkonäöstä, iästä ja älystä riippumatta.
Kun kerran oli koulutuspäivät. Tuon tiimi-osan pystyn kyllä itsekin päättelemään.
Mahtaa/ mahtoi muuten olla kiva mennä töihin reissun jälkeen.
ja niitä tulee tiimeissäkin hyödyntää eikä tasapäistää. Enemmänhän tuo oli palkkio- ja ryyppäysreissu.
Ap.
vaikuttaa aika negatiivisesti tulevaan tiimityöskentelyyn.
Nää on vähän sellaisia juttuja, että hankaloittavat tulevaisuutta aika paljon töissä.
No jokainen tavallaan. Hyvä jos oli hauskaa.
ja toivottavasti käytit kortsua, ettet saanut tauteja niiltä tautisilta vaimojaan pettäviltä ukoilta.