Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uus nettikirppis, palautetta kiitos!

Vierailija
23.01.2011 |

Oon pyöritelly tuommosta ideaa nyt jonku aikaa. Mitä ootte mieltä? Voiko toimia? Tähän mennessä palaute ollu varsin ristiriitasta, pääosin hyvää.

Käykääpä kattomassa www.lastentupa.net

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! Konsepti varmaan ihan ok, mutta vaatii vielä hiomista. Ihan pelkästään tuolla ei vielä irtoa mitään lisähyötyä.

Vierailija
2/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun laittelisin sulle kuvaukset ja kuvat, niin tekisin saman itse ILMAISEKSI huuto.nettiin.

Eli melko tarpeeton..

En usko menestyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskon että tuossa ois myös potentiaalia. Itse ainakin tykkään ennemmin tuollalailla selailla pöytiä läpi mitä kirjottaa hakusanan kautta. Siinä on sitä tunnelmaa mikä näytti olevan tuolla sivuillakin mainostettuna! Tsemppiä vaan sinne!

Vierailija
4/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää vaan muutki kattomassa ja sanokaa oikeesti mitä ootte mieltä! Periaatteessa tässä vaiheessa voi vielä jättää leikin kesken mutta mahiksia on myös kehittää tuota reilusti. Kommentteja kiitoss!

-ap

Vierailija
5/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maksaako vaivan?

Vierailija
6/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maksaako vaivan?

Ite kans voisin tuohon hintaan kyllä laittaa myyntiin!

Vierailija
7/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteesi on saada riittävä kriittinen massa. Tuollainen palvelu tarvitsee näkyvyyttä, jotta on kävijöitä (ostajia ja myyjiä). Suosittelisin että lähtisit liikkeelle siten että rajoitetut palvelut on ilmaisia ja monipuolisemmat maksullisia. Sillä tavalla voisit kerätä hieman "massaa", joka vetäisi sitten maksullisiakin käyttäjiä. Tai tekisit ainakin ilmoittamisesta ilmaista ja vaikka sitten toteutuneista kaupoista laukeaisi jokin pieni maksu.

Ihan hyvä konpsepti, mutta nykyisellään kuitenkin vähän amatöörimäinen. En tarkoita pahalla. Katselen tätä ikään kuin ammattilaisen lasien takaa, koska olen ollut joskus "alalla".

Vierailija
9/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y-tunnuksia, puhelinnumeroita eikä muitakaan järkeviä yhteystietoja, joten en moista palvelua käyttäisi.

Vierailija
10/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y-tunnuksia, puhelinnumeroita eikä muitakaan järkeviä yhteystietoja, joten en moista palvelua käyttäisi.

ku ei kauhiasti vielä kiinnosta puhelinnumeroa eikä muitakaan tietoja jakaa jos en toimintaa alotakkaa? vai mitä oot mieltä?

-ap

Vierailija
11/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeä, numeroa ja osoitetta myöden toki domainin perusteella.

Vierailija
12/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuolla on aika hankala kilpailla nettihuutokauppojen kanssa.

Se vaatisi ympärilleen jotain muutakin joka saisi ihmiset sivustolle, kuten esimerkiksi kiinnostava verkkokauppa.

Jo olemassa olevan verkkokaupan ympärille käytetyn tavaran myynti olisi ihan ok ajatus.

Vierailija
13/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä on älyttömästi ostajia, eikä maksa mitään. Sinulla maksaa ja ei kävijöitä. Aika huono yhtälö.

Vierailija
14/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ilmaisiakin nettimyyntipaikkoja joissa käy jo nyt paljon ostajia, on niin paljon. En tiedä kuka olisi halukas maksamaan palvelusta jonka saa ilmaiseksikin.

Vierailija
15/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat yllä ovat valitettavan oikeassa. Et pysty suoraan kilpailemaan, jos palvelussasi ei ole selkeää eriyttävää tekijää, joka tekee palvelustasi paljon paremman kuin vaikkapa huuto.net. Sen pitäisi esimerkiksi erikoistua johonkin tietynlaiseen juttuun ("niche"). Pelkkä virtuaalisen kirppispöydän idea ei kanna riittävän pitkälle.

Vierailija
16/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka olisi halukas maksamaan palvelusta jonka saa ilmaiseksikin.

Internetin perusolettama, kaikkki on ilmaista. Siksi se ei välttämättä tuollaisena toimisi edes verkkokaupan ympärillä - muutoin kuin ilmaisena lisäarvona ja asiakkaiden houkuttimena.

Vierailija
17/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin vaikka kokeillakin, kun kaapit pursuaa tavaraa. Toisaalta ilmaista myyntitilaa on netissä vaikka kuinka ja paljon.

Vierailija
18/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä on älyttömästi ostajia, eikä maksa mitään. Sinulla maksaa ja ei kävijöitä. Aika huono yhtälö.

Vierailija
19/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitat ihan ilmasta kirppari-palstaa, löytävätkö myyjät sen ja saavatko he ostajia, mitkä ovat kokemukset ja voisiko onnistua maksullisena. Minusta idea olisi ihan kiinnostava, mutta tarvitaan myyjien lisäksi ne ostajatkin, paljon mainosta.

Vierailija
20/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan kompastuu tuohon, että samalla vaivalla esim. huutikseen kuvailee ja saa ilmaiseksi hommat hoidettua. Muutenkin on mietittävää, että miten toimitaan "riitatapauksissa" joita tulee, kun ei paikan päällä ostaja itse voi katsella tuotetta,ja jos myyjä on huolimaton kuvauksessaan. Sinun päällesihän ne vihat kaatuu, ellet sanoudu irti selvästi.

Sen sijaan itse oon kaivannut palvelua, joka mun puolesta myis provikalla huutonetissä laatutavaraa :) Itellä paljon esim. meandia, småfolkkia, Moonkidsiä yms jäämässä lapsilta koko ajan pieneksi, enkä vaan jaksa naputella huutonettiin ja ottaa huomioon kaikkea mitä siellä pitää, vaikka tosi laatutavaraa tulevaisuudessa on menossa myyntiin. Niin jos ois joku taho, joka myis mun puolesta huutiksessa, se ois kiva :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi