Numeroiden levittelijät, lopettakaa!
Mitä hittoa mahtaa liikkua sellaisten ihmisten päässä jotka levittelee muiden yhteystietoja ilman lupaa?! Mulla on ihan syystä salainen puhelinnumero, mutta eikös yksi kaveri anna sen pölynimurikauppiaalle (en ees uskonu että näitä vielä nykyään on olemassa!) ja toinen kuntosalijäsenyydeen tyrkyttäjälle! Puhumattakaan siitä mitä pas**a sähköposti pursuaa kun joku tienaa ilmaisen postikortin "kutsumalla ystäväsi mukaan huipputarjoukseen". Hitto että ottaa pannuun, itse en anna kenenkään yhteystietoja yhtään mihinkään kysymättä. Eikö ihmisten yksityisyyttä kunnioiteta enää ollenkaan?
Kommentit (2)
Kiitos hölösuisen työkaverini sain kerran kakopään exäni pihalleni hillumaan, yritti kiivetä parvekkeen kautta sisälle taloon juuri kun tulin kotiin. Kerroin työkaverilleni myöhemmin vähemmän ystävällisesti että kaikki, joiden tarvitsee tietää missä asun, tietävät kyllä tai sitten heillä on numero johon soittaa ja kysyä minulta itseltäni!
Minäkin suuttuisin. Puhelinnro on kyllä julkinen, mutta meidän osoitetta ei saa mistään. Ei numerotiedustelusta, ei autorekisterikeskuksesta... Tämä ammattini takia.
Asun pienehkössä kylässä. Avuliaat kyläläiset vaan niin mielellään neuvo kaikille kysyjille, missä kukakin asuu. Jos joku ei osaa meille, voi hän varmastikin soittaa minulle. Osaan kyllä itse kertoa ajo-ohjeet tervetulleille vieraille. Jos en vastaa, niin tuskin otan vieraitakaan mielellään juuri silloin vastaan.