Jymypaljastus Halosesta!
Piireissä on jo kauan tiedetty: Halonen ja hänen lehdistöpäällikkönsä, kaunis Maria Romantschuk ovat pari. Katsokaa näiden kahden katseita lehdistötilaisuuksissa. Miksei Halonen rohkeana naisena kerro avoimesti, että Arajärvi on vain kulissi, jonka lehdistö vaati, kun Halosesta tuli vahingossa Suomen presidentti. Ulos kaapista, Halonen. Älä häpeä!
Uusimmassa kirjassaan Halonen haukkuu ulkoministeriön virkamiehiä " kaappihomoiksi" :D
Kommentit (36)
Voi muuten ap:lle tulla kunnianloukkaussyyte! Ei kannattaisi netissä mitä tahansa kirjoitella.
Sitäpaitsi tämä teksti on kopioitu toiselta palstalta.
Tuo Maria on naimisissa ja kolme lasta.
ROMANTSCHUK, Maria
Lehdistöpäällikkö
Syntynyt Helsingissä 23.7.1956
Naimisissa, kolme lasta
Tasavallan presidentin lehdistöpäällikkö ja kabinetin jäsen 2000-,
Lehdistöneuvos Suomen suurlähetystössä Tukholmassa 1997-2000
Ulkoministerin lehdistöavustaja, ulkoministeriö 1995-1997
Politiikan toimittaja Hufvudstadsbladetissa 1989-1995
Toimittaja Yleisradiossa 1976-1989
http://www.tpk.fi/suomi/
Ja ei julkkiksistakaan saa kirjoittaa mitä tahansa valheita! Siksihän mm. Ruotsin kuningasperhe on nostanyt syytteen saksalaisia lehtiä vastaan. Että ehkä sinullekin ap käy niin. Etpä alkuperäisessä viestissä kertonut viestin olevan kopioitu vaan ihan omissa nimissä kirjoitit. Taidanpa laittaa tästä ketjusta palautetta Tarjalle.
Kyllä minäkin kosken ystäviäni ja nauran tai hymyilen kun katson heitä. Ystävillä voi olla läheiset suhteet - ei tarvitse olla lesbo ja mikäli olisikin miten se vaikuttaa presidenttinä oloon???
olisin tyytyväinen ja ylpeä lesbo-pressasta, se kertoisi ihmisten olevan avoimia ja suvaitsevaisia.
3 seikkaa, joiden takia on syytä heittää kysymys ilmaan siitä, onko Halonen lesbo?
1) Hän kuuluu IGLAan. (International Gay & Lesbian Associaton)
http://gaytoday.badpuppy.com/garchive/world/020800wo.htm
2) Hän entinen SETAn puheenjohtaja.
3) Hän haukkuu kirjassaan virkamiehiä kaappihomoiksi.
sitä kun saa tukea mitä asiaa haluaa!
En minä vain kuulu, enkä tiedä yhtään heteroa, joka kuuluisi lesbojärjestöön.
varsinkin noista vasemmistolaisista
Terv. hetero, jonka mielestä homoillakin on oikeuksia
ps. Ja ENTÄ SITTEN JOS Suomen presidentti olisi homo tai lesbo. Olisko se niiiin kauheaa??? Varmaan yhtä kamalaa kuin jos jenkkien pressa olisi musta!!! Voisi olla se vaara, että jonkunlainen tasa-arvo toteutuisi. (Itse en kyllä voi typerämpää väitettä kuvitella, kuin että Halonen olisi lesbo. Itse väite on niin älytön, ettei sitä kannata edes syvemmin analysoida.)
pps. Jos ystävien/työtovereiden koskettelu ja annahan olla -vielä hymyileminen samalla- on lesboilua, taidan sittenkin olla lesbo ;)))
Vasemmistolaiset lesbojärjestöihin kuuluvat.
miksi ihmiset eivät voi elää yhdessä ilman että ovat naimisissa
Vierailija:
Terv. hetero, jonka mielestä homoillakin on oikeuksiaps. Ja ENTÄ SITTEN JOS Suomen presidentti olisi homo tai lesbo. Olisko se niiiin kauheaa??? Varmaan yhtä kamalaa kuin jos jenkkien pressa olisi musta!!! Voisi olla se vaara, että jonkunlainen tasa-arvo toteutuisi. (Itse en kyllä voi typerämpää väitettä kuvitella, kuin että Halonen olisi lesbo. Itse väite on niin älytön, ettei sitä kannata edes syvemmin analysoida.)
pps. Jos ystävien/työtovereiden koskettelu ja annahan olla -vielä hymyileminen samalla- on lesboilua, taidan sittenkin olla lesbo ;)))
Hän olisi oikea koko kansan presidentti!
Eipä tarvi maksaa niin paljon veroja...
Vierailija:
miksi ihmiset eivät voi elää yhdessä ilman että ovat naimisissa
Eri osoitteissa asuivat.
Ihan niinkuin joku jo sanoi, että ihmiset kuuluvat eri liittoihin ja järjestöihin, vaikkeivät olisi itse esim. lesboja, vammaisia, invalidejä....
En minäkään kuulu, enkä tunne ketään muutakaan heteroa, joka kuuluisi lesbojärjestöön.
Tekaistut valhegallupit jatkavat samaa linjaa.
Mutta teillä on mahdollisuus äänestää muutos tähän Halosen ja Tuomiojan ja SDP:n vasemmistolaismafiaan, jotka syövän lailla ovat kaapanneet vallan enemmistöltä.
Kyllä me Suomen kansa ymmärrämme!