Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla vasta 35v!

Vierailija
23.01.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tahtoisin kyllä myös olla 35-vuotias!

Vierailija
2/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vasta 27.

Kaksi lasta jo saatu, kolmas tulossa.

Kun olemme nelissäkymmenissä on miehelläni ja minulla paljon yhteistä aikaa!

Aiomme matkustella, ja muuttaa talviksi epsanjaan..

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapset on tehty nuorena?

Vierailija
4/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi AP. Minulla ei ole 35 vielä lähimaillakaan. Vielä monta kuukautta noin isoihin vuosilukuihin. ;D

Vierailija
5/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vasta 27.

Kaksi lasta jo saatu, kolmas tulossa.

Kun olemme nelissäkymmenissä on miehelläni ja minulla paljon yhteistä aikaa!

Aiomme matkustella, ja muuttaa talviksi epsanjaan..

:)

voitte kuolla vaikka huomenna

Vierailija
6/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 21 vuotias on ihan fiiliksissä kun niin nuori vielä ;)

Vierailija
7/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on just nyt parhaimmillaan!

t. 4 kk vanhan esikoistytön äiti

Vierailija
8/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä on Victoria Beckhamin raskausmasu?Vauvan pitäisi syntyä kesäkuussa,kuvia toivoisin.

Vierailija
9/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa toisillenne vasta sitten, kun lapset ovat isoja

Vierailija
10/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotiaasta eteenpäin

tietäisittepä, kuinka ihanaa on olla lähes 50 v. enkä siis sano tätä siksi, että olis lapset jo lähteneet kotoa, kaikki 5 vielä kotona.

kannattaa elää joka päivä.

Vierailija
11/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotiaasta eteenpäin

tietäisittepä, kuinka ihanaa on olla lähes 50 v. enkä siis sano tätä siksi, että olis lapset jo lähteneet kotoa, kaikki 5 vielä kotona.

kannattaa nauttia juuri siitä päivästä, mistä elää. Ja yleensä se ikä, mitä elää,on sille ihmiselle parhainta. Jos siis osaa ottaa vastaan elämän avoimin sylin.

Toki tiedän katkeroituneita ja kateellisia ihmisiä, jotka eivät koskaan ole tyytyväisiä. Mutta ihmisellä nyt kuitenkin on vain yksi elämä ja yksi elämänkaari. Miksi ei opettelisi nauttimaan juuri siitä hetkestä kuin elää.

Vierailija
12/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotiaasta eteenpäin

kannattaa nauttia juuri siitä päivästä, mistä elää. Ja yleensä se ikä, mitä elää,on sille ihmiselle parhainta. Jos siis osaa ottaa vastaan elämän avoimin sylin.

Toki tiedän katkeroituneita ja kateellisia ihmisiä, jotka eivät koskaan ole tyytyväisiä. Mutta ihmisellä nyt kuitenkin on vain yksi elämä ja yksi elämänkaari. Miksi ei opettelisi nauttimaan juuri siitä hetkestä kuin elää.

TAAS vakuutella elämänsä ihanuutta epätoivon vimmalla, vaikka ketjussa ei sitä edes kysytä.

Vierailija
13/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä 21-vuotias siellä jossain. Täällä yksi 34-vuotias, joka tunnustaa ihan rehellisesti että olen kateellinen. Elämä nuorena on ihanaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paskemmaksi elämä muuttuu ja sitä enemmän pitää olla vakuuttelemassa nuoremmille että "on tosi ihanaa olla 40/50/60/70/80 vuotias, vaikka virtsa karkailee, näkö on mennyt ja kaduttaa elämätön elämä".

Pidä hauskaa! :D

Vierailija
14/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä 21-vuotias siellä jossain. Täällä yksi 34-vuotias, joka tunnustaa ihan rehellisesti että olen kateellinen. Elämä nuorena on ihanaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paskemmaksi elämä muuttuu ja sitä enemmän pitää olla vakuuttelemassa nuoremmille että "on tosi ihanaa olla 40/50/60/70/80 vuotias, vaikka virtsa karkailee, näkö on mennyt ja kaduttaa elämätön elämä".

Pidä hauskaa! :D

Otan osaa.

35v (ei kuitenkaan ap)

Vierailija
15/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on just nyt parhaimmillaan!

t. 4 kk vanhan esikoistytön äiti

t: 3

Vierailija
16/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla 34v karkailee virtsa, näkö on mennyt ja elämääsi ei ole eletty?

Otan osaa.

35v (ei kuitenkaan ap)

Luetun ymmärtämisesi ei ole ikävuosistasi huolimatta kärsinyt lainkaan. Ymmärsit aivan oikein. Hienoa että kiteytit sanoman ytimen. ;-) (Huomaatko 21-vuotias, kuinka katkeraksi vanhat tulevat?"

Vierailija
17/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta missään nimessä en mitään muuta eli jos valita pitää niin olen mielummin 41 v.

Olkoon sitten vaikka niin että olen katkera =DDD

Vierailija
18/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä haluaisi olla nuorempi. Mä olin kymmenen vuotta sairas ja kolusin useat mielisairaalat kaksikymppisenä. Nyt yli kolmekymppisenä olen voinut paremmin, niinkuin mulle ennustettiin. Voisin kyllä palata takaisin 21-vuotiaaksi, jos saisin olla terve. Mutta hyvä näin.

Vierailija
19/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä nuorilla ole.

Kultaseni, toivon, että itsekin ymmärrät nauttia juuri siitä päivästä, mitä elät. Koska ikinä et sitä enää takaisin saa ja aivan samalla tavalla mätänet matojen syömäksi kuin kaikki muutkin. Me vaihdevuosikurpat sinua hiukan aiemmin, mutta sinä tulet perässä 10-20 vuoden päästä.

Kepeät mullat sinullekin:)

35 vuotiaasta eteenpäin

TAAS vakuutella elämänsä ihanuutta epätoivon vimmalla, vaikka ketjussa ei sitä edes kysytä.

Vierailija
20/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan ihanaa, kun on maailman ihanin mies rinnalla ja kolme ihanaa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän