Jokos teidän miehet on ilmoittanut tulevista PIKKUJOULUISTA?
Kommentit (27)
Meillä kun näitä " selkkauksia" on sattunut, ja mies on luvannut parantaa tapojaan ja alkaa käyttää alkoholia vain kohtuudella...
Suoraan sanottuna, en tiedä tuleeko meidän suhteesta enää yhtään mitään, kun en voi luottaa siihen että mies päissään pitää mitään lupauksia... Edes niitä papin edessä tehtyjä... Ja heti jos mies yhdenkin kaljan juo, niin sen jälkeen ei kontrolli pelaa, kaljaa pitää kiskoa lisää niin paljon kuin vain mahdollista...
Jos se vittu vaan kehtaa kysyä voiko lähteä pikkujouluihin tämän kaiken paskan jälkeen, niin mä lähden käveleen...
Minun pikkujouluni ovat viikkoa aikaisemmin, joten pääsemme molemmat omiin juhliimme, toinen on kotona lapsen kanssa.
Mulla onkin sitten kahdet pikkujoulut ja aion juhlia kyllä hänenkin puolestaan :-)) Ihanaa olla ihmisten ilmoilla niiden kotiäitivuosien jälkeen! Ja jos alkuperäisen oli tarkoitus provosoida kyselemällä MIESTEN pikkujouluista niin tässä provoa lisää: Kyllä sitä naistenkin pikkujouluissa osataan ja sattuu ja tapahtuu.... meillä ainakin naiset näkyy olevan niitä jotka on joka juhlissa ensimmäisenä miesten perseissä kiinni ja vonkaamassa sänkyyn jokaista työkaveria. Yök.
että pääsen pikkujouluihin. Musta niin kiva nähdä työkavereita ja kaikilla niin rento mieli. Meinasimme yrittää pikkukakkosen tekoa mut nyt vähän siirretään...
On menossa enkä estele. Ei avec. Mun työpaikan pikkujoulut on " avec-juhlat" , mutta pomo on niin paska, ettei kiinnostaisi mennä. Saa nyt nähdä mennäänkö vai ei..
Minun pikkujoulut taas on aina vaan omalle työporukalle. Niihinkään ei aina huvittais mennä kun meillä työporukka on justiin sellaista viinasta villiintyvää sorttia ja meno menee aina överiksi :(
Poiskin on tosi vaikea olla kun sitten kuulee v*ttuilua tyyliin " eikö seura kelpaa" .
En tykkää ajatuksesta, mutta minkäs teet.