av:lle pitäisi saada Tykkää -nappi!
Kun näitä juttuja lukee, niin tosi usein haluais painaa tykkää - nappia monen kommentin kohdalla :D
Täällä on nokkelia näpäytyksiä, viisaita neuvoja, ärsyttävää hörinää, hyviä kysymyksiä ym ym ym . Itse en viitsi kauheasti kirjoitella, mutta jos täällä olisi ko. nappi tms, niin painaisin kyllä :)
Kommentit (15)
Vaan seoli liikaa tietyille nokkaeläimille ;)
olihan täällä joku sellainen, lapsellista.
kun av-väki on muuten niin fiksua ja kypsää :D
kun ei se ekalla kerralla mammoille kelvannut
nyt me joudumme kärsimään näistä napeista
väsyksissäni yhtenä iltana luin pitkää ketjua, jossa oli tosi monta hyvää kommenttia, ja yhden kohdalla etsin sitä tykkää-kohtaa, josta ois voinut painaa :)
olihan täällä joku sellainen, lapsellista.
*en tykkää-nappi*
Saatais vielä enemmän kaatumaan tää saitti ja koko tietsikka!
Kun näitä juttuja lukee, niin tosi usein haluais painaa tykkää - nappia monen kommentin kohdalla :D
Täällä on nokkelia näpäytyksiä, viisaita neuvoja, ärsyttävää hörinää, hyviä kysymyksiä ym ym ym . Itse en viitsi kauheasti kirjoitella, mutta jos täällä olisi ko. nappi tms, niin painaisin kyllä :)
Eikö nettiä voi enää käyttää ilman FB:tä tai siihen liittyviä asioita? Alkaa tykkääminen ja lykkääminen hermostuttaa, kun sitä tuodaan esiin kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla sivustoilla.
joka ei linkity mihinkään.
Täällä on nokkelia näpäytyksiä, viisaita neuvoja, ärsyttävää hörinää, hyviä kysymyksiä ym ym ym . Itse en viitsi kauheasti kirjoitella, mutta jos täällä olisi ko. nappi tms, niin painaisin kyllä :)Eikö nettiä voi enää käyttää ilman FB:tä tai siihen liittyviä asioita? Alkaa tykkääminen ja lykkääminen hermostuttaa, kun sitä tuodaan esiin kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla sivustoilla.
En kyllä aio painella tuota FB nappia koskaan
etsinyt kyseistä nappia ja harmikseni todennut että ai niin eihän täällä ollutkaan sitä.