Kusettaako jotkut huutonetissä lastenvaatteilla vai mitä mä en tajuu
Oon aika alottelija huutonetissä ja tarkkaan luen myyjien ja joidenkin huutajienkin historian ja törmäsin tosi outoon ilmiöön.Siellä joku myy samoja kledjuja/vaatepaketteja uudelleen ja uudelleen.Esim.Huuto sulkeutui 30.12.2010 ja myyjä/ostaja ovat antaneet toisilleen positiivisen.Sama paketti ilmestyi myyntiin 31.12.2010 jossa lukee "hupihuutajan vuoksi uudelleen myyntiin".
Mitä helvettiä?? Katoin sit tarkemmin sen tän hetkisiä ja menneitä myyntejä ja samat kuteet siellä pyörii vaik se on muka myynyt ne jo aika isoillakin summilla.Miksi joku tekee noin???Ei ymmärrä.=(
Mä en ainakaan taida uskaltaa huutaa siltä mitään.Vai oonko vainoharhainen???
Kommentit (5)
Ne on varmaan sellaisia jotka on tehneet muka kaupat kaverinsa kanssa saadakseen hyviä palautteita. Jos olisivat oikeasti hupihuutajan ostamia niin sillehän olis myyjä heittänyt negan heti.
On ilmeisesti myyjä sopinut kaverin kanssa, että tämä nostelee kohteen hintaan tiettyyn sovittuun hintaan asti. Ilmeisesti jäi sitten paketti käsiin myyjälle, vaihtoivat palautteet ja hetken päästä uusiksi myyntiin.
Noita saa ilmiantaa myös ylläpitäjälle! Hän sulkee tuollaisten tunnuksen. Ylläpitäjällä kun on itsellään tallessa enemmän tietoja noista, niin voi paljastua vilunki paremmin. Ylläpitäjä ei kuitenkaan etsi vedättäjiä aktiivisesti itse, kiinniotto perustuu ilmiantoihin.
Terv. jo 3 päänahkaa saanut metsästäjä :)
Itse pistin sinne viestiä, kun joku "tavisheppu" myi kymmeniä upouusia lastenrattaita.
niin yp ei tee sille mitään.