Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskaverini soitti, vaimo oli ajanut alapään firman juhlia varten :))

Vierailija
22.01.2011 |

Taitaa olla kyseessä klassinen pettäminen eli työpaikan juhlissa nussitaan kunnolla? Sanoin miehelle, että nainen vaan siistiytyy kun lähtee ns pukujuhliin niin siihen kuuluu myös tuo :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ja tuo tapa vaikka sukujuhliin lähtiessämme toiseen kaupunkiin ajelin mm. kaikki karvani, ja pukeuduin seksyihin alusasuihin. Ei mitään ihmeellistä.

Tuli mieleen viime syksynä Leville lähtiessä mieheni tilasi itse ajan minulle brassivahaukseen ja kynsien laittoon. Käytiin tyttöporukalla, eikä mitään miehiin hairahduksia ollut. Kaverini ja kylpylässä naiset vain näkivät alastoman vartaloni.

Vierailija
2/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karvattomalla pillulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun minä ajan säärikarvat, olen aikeissa vilautella reittä kylillä. Ja kainalokarvat kun ajan, niin tissejä vilauttelen naapurin ukolle. Kulmakarvojen nyppiminen tietää sitä, että isken silmää jokaiselle vastaantulevalle korstolle.

Vierailija
4/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun kehonhoidon ja laittautumisen lisäksi.

Vierailija
5/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun minä ajan säärikarvat, olen aikeissa vilautella reittä kylillä. Ja kainalokarvat kun ajan, niin tissejä vilauttelen naapurin ukolle. Kulmakarvojen nyppiminen tietää sitä, että isken silmää jokaiselle vastaantulevalle korstolle.

Eiköhän pillun ajelu jos sitä normaalisti ei sen enempää tee ole hieman poikkeava ja vain firman juhlia varten vai onko sinusta sama asia leikkaako firman juhlia varten kainalokarvat vai pillukarvat?

Vierailija
6/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun menet yksin juhliin mihin ei mies tule niin ajat poslarin? Miksi ihmeessä?

Vierailija
7/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti vai?

Siis kun menet yksin juhliin mihin ei mies tule niin ajat poslarin? Miksi ihmeessä?

Vierailija
8/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sille omallekin ukolle, kun tulee sieltä juhlista...

Vierailija
9/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti vai?

Minä en ainakaan ajelisi firman juhlia varten jos en meinaa siellä pilluani esitellä, miksi joku niin tekisi? Kainalokarvat jos on avonainen puku jne, mutta en nyt lähtisi kyll pillukarvoja ajamaan. Miksi? Sanoin miehelle kyllä, että varmaan kuului yleiseen laittautumiseen, mutta ajattetlin kyllä ihan muuta.

Vierailija
10/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähden baariin miehen kans tai useimmiten ilman ni ajan aina posliiniks.on jotenki huolitellumpi olo,ei kummempaa,enkä ikimaailmas pettäis.

Vierailija
11/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelen kyllä säärikarvatkin ja siistin bikinirajan, vaikkei niitä kukaan näkisikään. Itsellä on kiva fiilis, kun tietää laittautuneensä viimeistä silausta myöten. Samaa asiaa varten laitan juhliin nätit alusvaatteet, vaikkei niitä siellä juhlissa ole kellekään tarkoitus esitellä.

Mutta aika hämmentävää, että jonkun mies puhuu jollekin ystävälleen vaimonsa pillukarvoista. Aika juntti jätkä. Ei taitais vaimo ilahtua, jos tietäisi :/

Minä en ainakaan ajelisi firman juhlia varten jos en meinaa siellä pilluani esitellä, miksi joku niin tekisi? Kainalokarvat jos on avonainen puku jne, mutta en nyt lähtisi kyll pillukarvoja ajamaan. Miksi? Sanoin miehelle kyllä, että varmaan kuului yleiseen laittautumiseen, mutta ajattetlin kyllä ihan muuta.

Vierailija
12/12 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelen kyllä säärikarvatkin ja siistin bikinirajan, vaikkei niitä kukaan näkisikään. Itsellä on kiva fiilis, kun tietää laittautuneensä viimeistä silausta myöten. Samaa asiaa varten laitan juhliin nätit alusvaatteet, vaikkei niitä siellä juhlissa ole kellekään tarkoitus esitellä.

Mutta aika hämmentävää, että jonkun mies puhuu jollekin ystävälleen vaimonsa pillukarvoista. Aika juntti jätkä. Ei taitais vaimo ilahtua, jos tietäisi :/

Ollaan puhuttu aina kaikesta, joten ei tuo nyt ihmeellinen asia ole. Ollaan puhuttu aremmistakin asioista pitkin vuosia.

Niin voihan se vaimo vaan laittautua itseään varten myös tuolta osastolta, itse en niin tekisi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän