Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt olen kriisissä.

Vierailija
22.01.2011 |

Mulla on hormonikierukka ja ei tosiaan enää lasta haaveissa (viisi jo on...) Olen ottanut aika reilusti alkoa johtuen stressaavasta työtilanteesta ja parisuhdekin vähän niin ja näin välillä. Olin muutama viikko sitten kovasti kipeänä ja vedin vaikka mitä lääkkeitäkin. Ihmettelin kun ei olo kohennu ja oikeastaan uutena oireena tuli väsymyksen ja yskän lisäksi paha olo. Mies vitsillä tokaisi että tästä katastrofista puuttuu enää ylläriraskaus. Siitä ajatus jotenkin jäi pyörimään päässä ja eilen ostin markettireissulla testin. Äsken uskaltauduin sen tekemään ja plussahan se näyttää.

Mitä nyt??? Huomenna varmaan lääkäriin mutta abortti varmaan ainoa vaihtoehto?? Mä en kestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poistaisit sikiön? Sinun lapsesi eivät voi olla kaikki pieniä hoidettavia enää. Sulla on mies kuitenkin.

Vierailija
2/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi adoptioon, jos et halua pitää. Mä voin kyllä ottaa sen omakseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset, sun ikä

mutta miten nämä tähän kriisiin liittyvät???

Voimia ap:lle, en osaa auttaa. Lääkärissä voit varmasti keskustella vaihtoehdoista. Tuolle joka ehdotti adoptiota: jos alkon käyttöä ja mahdollisesti sikiölle haitallisia lääkkeitä otettu niin tuskin järkevää.

Vierailija
4/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden aiheuttamasta mahdollisesta haitasta saat tietoa teratologisesta palvelusta. Jos olet ottanut tavallisia flunssalääkkeitä, niin tuskin on mitään haittaa (ei edes siitä Buranasta). Antibioottien kanssa saattaa olla eri juttu, mutta voithan aina kysäistä asiantuntijalta jos mieltä painaa! Voimia.

Vierailija
5/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset, sun ikä

mutta miten nämä tähän kriisiin liittyvät???

Voimia ap:lle, en osaa auttaa. Lääkärissä voit varmasti keskustella vaihtoehdoista. Tuolle joka ehdotti adoptiota: jos alkon käyttöä ja mahdollisesti sikiölle haitallisia lääkkeitä otettu niin tuskin järkevää.

Vierailija
6/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vasta sitten miettimään mitä tuleman pitää. tuollanen kierukkaraskaus kun on aina riski, voihan se olla että meneekin kesken. ja muistahan keskustella miehenkin kanssa, siis ennen kuin mitään päätöstä teet.

Vierailija
7/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessasi tekisin itse abortin. Parempi keskittyä siihen parisuhteen kunnostamiseen, jo olemassa oleviin lapsiin ja oman hyvinvoinnin kohentamiseen.

Unohda nuo typerät kommentit "älä abortoi vaan anna lapsi sitten mulle kun syntyy". Juu kyllä tämä maailma on jo muutenkin täynnä ei-toivottuja lapsia ja täysin ylikansoitettu.