Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä siinä on että jotku miehet ovat vaan SURKEITA seksissä?

Vierailija
22.01.2011 |

Eivätkä siis opi millään!!!Mulla nyt 13v takana tämööisestä tumpelosta, joka on kyllä siittänyt lapsia, muta ei kertakaikkiaan JAKSA KESKITTYÄ seksiin. Eli: ei osaa suudella, lipoo ja nuolee vaan kielellä kuin mielisairas koira. Siis jotain aivan kammottavan järkyttävää. Sitten suuseksi 3min max, jota jatkaa sormen hinkutuksella. Siis total turn off jo siinä vaiheessa. Sitten pikapano ja mies viel yrittää kuivaan persreikään tunkea sormea. HOH hoijaa. Kyllä viimekskin oikeesti melkein alkoi naurattaa...:-D Ajattelin vaan näin" siis mitä ihmettä se nyt aikoo...voi eiiiiii"

Siis myönnän, mitta täys. Pakko erota ihan siis ton seksiasian takia. En kestä enää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei :-(

ap

Vierailija
2/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin surkeita seksissä? Ei osaa suudella eikä anna panna kakkoseen. Makaavat kuin kuolleet lahnat ja osa haiseekin pahalle. Läskien seasta joutuu kaivelemaan josko se reikä jostain löytyisi. Yök, tulee jo siinä vaiheessa ihan total turn off!

Pakko siis on ihan erota ton seksiasian takia. En kestä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikyvyttömyyden siihen samaan solmuun, että sillä ei muutenkaan ole minkäänlaista empatiakykyä. Se ei pysty ollenkaan eläytymään siihen, miltä toisesta ihmisestä tuntuu, eikä sitä oikeastaan edes kiinnosta koko asia. Ei kai siltä pohjalta voi olettaakaan, että osaisi sängyssä ottaa toisen huomioon.

Vierailija
4/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ukko itse luulee olevansa jumalan lahja maailman naisille :D

voi ei :-( vastatkaa onko kellään muulla samanlaista? Olenko tosiaan ainut

ap

Vierailija
5/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Olisit ottanut selvää millainen sekstaaja ukkosi on, ennenkun menit sen kanssa kimppaan. Turha rutista kun löysät on jo housussa.

Vierailija
6/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksinkin aikana saa avata suunsa ja kertoa ja opastaa ja kieltääkin

Vierailija
7/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa helposti pari vuotta, ja sitten kun joskus sen saa innostumaan seksistä, niin takuuvarmasti homma lopahtaa jos vielä menen neuvomaan. Eli jos meinaan saada edes muutaman vuoden välein, pidän turpani kiinni.

Vierailija
8/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee kyllä valitettavasti suomalaisiin naisiin, luokattomampaa esitystä saa maailmalt hakea enkä ole löytänyt :( Monelle eksi on tunne, monelle taas suoritus.

Vierailija
9/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen vehe häiritsee. Siis kun on liian pieni :(

Vaan tottakai yritän esittää tyytyväistä. Mutta toi kaihertaa kyllä tosi pahasti koko seksielämää. Pitäis varmaan puhua toikin asia halki että vois olla vapautuneempi.

Vierailija
10/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksinkin aikana saa avata suunsa ja kertoa ja opastaa ja kieltääkin

mutta kun ei oppinu niin ei.Ei vaan menny kalloon.

Sitten loppu mielenkiinto.

Vierailija
11/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti luulin että osaisin opettaa...

Mutta ei, ei sitä kiinnosta. Se lähinnä masturboi minuun. Seuraavaksi ostan sille keinovaginan.

ap

Olisit ottanut selvää millainen sekstaaja ukkosi on, ennenkun menit sen kanssa kimppaan. Turha rutista kun löysät on jo housussa.

Vierailija
12/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on saanut juuri sellaisen ukon kuin ansaitsee.

Vierailija
13/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko huomanneet sellaista, että vieraita kieliä on paljon vaikeampi puhua sellaisen vastapuolen kanssa,joka ei osaa kunnolla?

Tero

Vierailija
14/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kokemusta yli 45 seksikumppanista ja täytyy sanonoa että 70% olivat melkein kuin nyk.mieheni. Pari loistokasta ollut joukossa nyt viimevuosina, eli VOIN saada orkun noin minuutissa kun on oikea mies ja oikeat otteet. En ole frigidi. Rakastan seksiä. Annan panna kakkoseen ja tehdä mitä vaan jos se ei satu ja mies osaa.

Olen kaunis, hoikka, fiksukin. Mutta valitsin miehen väärien syiden takia(raha, ulkonäkö jne)

Ja tässä ollaan. Onneks saan panna muita jos haluan.

Vierailija
15/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että jotkut ei osaa tuoda tarpeitaan puhumalla julki seksinkin aikana saa avata suunsa ja kertoa ja opastaa ja kieltääkin

Se että joutuisi jotain selittämään ja neuvomaan, on vissiin jotain niiiiiin noloa :D

Vierailija
16/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että jotkut ei osaa tuoda tarpeitaan puhumalla julki seksinkin aikana saa avata suunsa ja kertoa ja opastaa ja kieltääkin

Se että joutuisi jotain selittämään ja neuvomaan, on vissiin jotain niiiiiin noloa :D

Ei vaan mies hermostuu ja hommat loppuu jos nainen neuvoo. Näin mulla oli exän kanssa, kuulemma menee maku kun ohjaillaan. Nykyinen mies osaa hoitaa homman eikä hätkähdä neuvoista.

Vierailija
17/17 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiset esileikit tai ei ollenkaan,vaikka olen yrittänyt opastaa ja opettaa jo 12v!!ja lopettaa heti kun hänellä tulee,eli nousee ja lähtee vessaan ja se siitä!Haloo mikä idiootti.j.a sitten miettii miksi minulla ei ole haluja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän