Kaveri kertoi että tarjoavat lapsilleen lauantaisin ruoaksi nakkeja ja makaroonia
ja sitten itse syövät myöhemmin kermaperunoita ja sisäfilettä. Onko tällainen ihan ok lapsia kohtaan?
Kommentit (12)
Minä tekisin tuosta lastensuojeluilmoituksen.
(Saatanan helvetti, kun ootte typeriä, ettekä osaa pitää nokkaanne omissa asioissanne)
Jos lapsille se on suurta herkkuja kermaperunat vaan aiheuttaa kitinää niin miksikäs ei???
Meidän lapset ainakin syö mieluummin kalapuikkoja ja ranskalaisia kuin jotain moussakaa. Lapset tykkää yksinkertasista ruuista.
Harva lapsi oikeesti tykkää kermaperunoista ja sisäfileestä. siispä tämä menettely miellyttä niin lapsia kuin ja aikuisiakin ja kaikki ovat tyytyväisä mielestäni. piste. - neljän lapsen äiti, joka on tenyt samoin, usein!!!- oikeesti nyt on vaan aikuiset omalla ja lapset omalla tahollaan tyytyväisiä.
syöttää lapsilleen eineksiä ja valmispitsoja, tekemä sisäfile ei mitenkään voi olla niin houkutteleva että lapset kuolaavat sen perään....
syöttää lapsilleen eineksiä ja valmispitsoja, tekemä sisäfile ei mitenkään voi olla niin houkutteleva että lapset kuolaavat sen perään....
meillä toinen puolisko on keittiömestari, mutta ei kelpaa tuonkaan tekemät.
Eli jos "herkkupäivä" ruoan suhteen, lapset syövät ensin ranskikset ja kalapuikot/perunamuusia ja uunimakkaraa, ja aikuiset sitten ottavat tuota "fiinimpää" ruokaa.
Meillä on jopa niin ihmeelliset lapset, että eivät pidä pizzerian pizzastakaan, vaan jos vanhemmat haluavat tilata pizzat, lapsille ostetaan Saarioisten roiskeläpät.
Muutoin kyllä lapset syövät monipuolisesti, menee kala eri muodoissa, liha menee nykyään kyllä fileenäkin, kunhan ei ole liian "hienoa", vaan sellainen kaupan pötkä, joka on ensin paistettu pannulla, ja sen jälkeen ollut uunissa.
Ehdottomia herkkuja vain lapsilla on nuo em:t, minkä lisäksi itsetehty hernekeitto, tai purjoperunasosekeitton on vakiotoiveita arkisin, jos lapsilta kysytään, mitä haluavat syödä.
Eli tuskin nuo ap:n tutttavaperheen lapset hirveästi kärsivät tuosta...
niin harvoin, että nakit ja ranskanpotut on lasten lempparia silloin kun harvoin sitä saavat:)
Se on niiden mielestä niin exoottista.
Ihan joka lauantai? No, eihän sitä ole mitään syytä maistattaa lapsilla mitään kalliimpia hienouksia.. Meillä eivät lapset piittaa nakeista, lihapullista, kalapuikoista yms. joita nyt yleisesti lasten suosikkeina pidetään, vaan söisivät varmaan mieluummin kokolihaa, joten mä olisin kyllä ainakin törkeä mamma jos noin tekisin.
niin lapsille herkkuttelua sitten ovat ranskikset ja nakit..
varmaan tykkää tosta ne lapset. Mulla on kans kaveri joitten lapset syö mieluummin nakkeja kuin lihaa. Onneks omat arvostaa kunnon ruokaa.