Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkasta

Vierailija
22.01.2011 |

Siis paljonko keskiverto tienaa kuukaudessa?

Meillä minä 6000e ja mies 5000e, enkä koe olevamme mitenkään rikkaita. Pärjääkö joku oikeasti 2000-3000e?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

500€/kk pärjää aika hyvin....jos käyttää päätä--

Vierailija
2/34 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vuokra 350€/kk ja loput jää ruokaa

-kämppä on omakotitalon kellari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tyytyvät ihmeen pieniin palkkoihin, eivät edes itse arvosta omaa ammattitaitoaan ja työtään vaatimalla kunnon palkkaa työhönottotilanteessa.

just tallaiset idioottien heitot raivostuttaa. Luuletko todella etta kaikki muut paitsi sina ovat niin tyhmia etta he tyytymalla tyytyvat pieniin palkkoihin, vaikka pyytamalla voisivat saada lisaa? Tervetuloa todelliseen maailmaan. Monilla aloilla palkat on tietyssa haitarissa ja jos sun tyosta maksetaan esim 2500-3000 niin vaikka kuinka paljon kavisit pyytamassa tai vaatimassa viitta tonnia, et tule sita saamaan. Potkut ehka voit saada, viimeistaan seuraavissa yt:ssa...

On helppoa vikista jollain yliarvostetulla it-alalla, etta tahdon isomman palkan tai vaihdan kilpailijalle. Esimerkiksi omalla alallani ei tallainen uhkailu tyopaikan vaihdolla ole edes mahdollista.

Silti rakastan tyotani, ei se palkka ole kaikista tarkein (saan kateen 2450 euroa) vaan sisalto. Joka paiva on kiva menna toihin edelleenkin ja olen sentaan jo 18 vuotta tehnyt tata tyota...

Vierailija
4/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjääkö joku oikeasti 2000-3000e?

Pärjää.

Vierailija
5/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette jokseenkin aritmeettisen keskitulon talous. 5-6 tonnia netto pärjää ihan hyvin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
6/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipalkka taitaa mennä jossain 3000e hujakoilla ja sekin on vääristynyt kun se on keskiarvo (mediaani antaisi oikeamman tuloksen).

Mä saan 2300 ja mies 2200 (valtiolla). Sillä on pärjättävä!

Vierailija
7/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipalkka on jotain 3200 euroa kk, mutta käytännössä kai ihmiset tienaavat paljon enemmän. Tuossahan on mukana kaikki työttömästä alkoholistista Jorma Ollilaan, joten keskiarvo kyllä hämää ja pahasti.

Keskivertopalkka lienee kai nykyisin lähempänä 4000 euroa kuin 3000 euroa. Eikös aika monesta tehdastyöstäkin tienaa helposti 50 000 euroa vuodessa jos tekee vähänkin vuorotöitä.

Vierailija
8/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ei ole vara pitää, ulkomaanmatkoja ei tehdä, vaatteita ostetaan harvoin jne. menot on priorisoitava ja laitettava tulojen mukaan niin pärjää sitä

Vierailija
9/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yhteensä 5000

Vierailija
10/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tuolla hintatasolla notku jollain av-sivustolla. Ja mammat tuohtuu...

Vierailija
11/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä 6000e ja mies 5000e, enkä koe olevamme mitenkään rikkaita. Pärjääkö joku oikeasti 2000-3000e?

Meillä jää juurikin tuon verran ja pärjätään ihan hyvin. Itselläni n. 2800 käteen ja vaimolla 2600. Ei mitään ongelmia tulla toimeen, kun katsoo mihin rahansa laittaa.

Vierailija
12/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen enemmän. Uran huipulla ollaan ja kaikki ikälisät on saatu. Ihan hyvin me pärjätään.

Vierailija
13/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko rikkaille sitten jotain omia keskustelupalstoja, vai tarkoitatko, että varakkaammilla ei ole aikaa notkua netissä, kun pitää tehdä koko ajan töitä?

Vierailija
14/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljonko keskiverto tienaa kuukaudessa? Meillä minä 6000e ja mies 5000e, enkä koe olevamme mitenkään rikkaita. Pärjääkö joku oikeasti 2000-3000e?

Meillä jää juurikin tuon verran ja pärjätään ihan hyvin. Itselläni n. 2800 käteen ja vaimolla 2600. Ei mitään ongelmia tulla toimeen, kun katsoo mihin rahansa laittaa.

Ei kai noilla NETTOtuloilla mitään ongelmia pidä ollakaan?

Vierailija
15/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohtuu mistä?

Vierailija
16/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tyytyvät ihmeen pieniin palkkoihin, eivät edes itse arvosta omaa ammattitaitoaan ja työtään vaatimalla kunnon palkkaa työhönottotilanteessa. Miten he luulevat, että joku muu (esim. työnantaja) sitten arvostaisi heidän työtään maksamalla siitä hyvää palkkaa??!!

Itse on aina pyytänyt paljon normaalia korkeampaa palkkaa ja sopinut henkilökohtaiset korotukset työsopimukseen kun olen ollut työhaastattelussa. Niin on käynyt kolme kertaa ja joka kerta olen myös työpaikan kyseisillä ehdoilla saanut.

Itseään ja omaa työtään pitää arvostaa ja kunnioittaa, silloin sitä kunnioittaa työnantajakin!

Turha vaatimattomuus EI kaunista.

Vierailija
17/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on 2900e ja naisella 2600e niin suurin osa käsittääkseni pärjää. Kyllä te nyt miehenne kanssa vaan olette rikkaita, joskaan ette mitään ruudinkeksijöitä, jos tällaista on tultava tänne ihmettelemään. Tuloja perheyrityksestä ehkäpä?!

:D :D :D

Vierailija
18/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipalkka on jotain 3200 euroa kk, mutta käytännössä kai ihmiset tienaavat paljon enemmän. Tuossahan on mukana kaikki työttömästä alkoholistista Jorma Ollilaan, joten keskiarvo kyllä hämää ja pahasti.

Keskivertopalkka lienee kai nykyisin lähempänä 4000 euroa kuin 3000 euroa. Eikös aika monesta tehdastyöstäkin tienaa helposti 50 000 euroa vuodessa jos tekee vähänkin vuorotöitä.

Keskipalkka, siis PALKKA. Hmm. Joten eivät ole työttömät tuossa mukana todellakaan. Keskiarvo hämää pahasti, aivan kuten ajattelitkin, mutta ylöspäin. Tämä keskiarvo josta kirjoitat, on täyden työajan keskiansio. Siis niiden ihmisten keskituloja, jotka tekevät täyttä työviikkoa.

Jos otetaan työttömät mukaan, kyllä keskitulojen määrä putoaa rajusti. Muistaakseni kaikkien aikuisikäisten suomalaisten, työttömistä Ollilaan ja eläkeläisistä yli 18v opiskelijoihin, keskitulot on 1600 euroa kuussa.

Vierailija
19/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo. Mielestäni ihan tavallinen tallaaja. Ajamme yhdellä autolla. Asuntolaina maksettu. Lapsilla kalliit harrastukset ja matkustelemme. Just tarkistin: viime vuoden tulot 73 000e mulla ja miehellä 68 000e siis brutto. Vaatteet ostan alesta ja kirpputoreilta. Mies projektipäällikkö julkishallinnossa ja minä lääkäri.

Vierailija
20/34 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo. Mielestäni ihan tavallinen tallaaja. Ajamme yhdellä autolla. Asuntolaina maksettu. Lapsilla kalliit harrastukset ja matkustelemme. Just tarkistin: viime vuoden tulot 73 000e mulla ja miehellä 68 000e siis brutto. Vaatteet ostan alesta ja kirpputoreilta. Mies projektipäällikkö julkishallinnossa ja minä lääkäri.

Mun serkku on lääkäri ja tienaa yli 300 000 euroa vuodessa eikä kyse ole mistään ikälopusta ihmisestä vaan 39-vuotiaasta naisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi