Vuokra ja laskut maksettu, palkasta jäljellä yli 2000e.
Katselen matkoja. Jos vaikka varaisi jonkun. Ihanaa kun on vihdoinkin rahaa tehdä jotain! :)
Kommentit (10)
Laitathan säästöön säännöllisesti, tai niin, että sinulla on tarvittaessa vararahasto tulevaisuudessakin? Vähän kannattaa myös itseopiskella sijoittamista. Unohda monimutkaiset ja kalliit pankkien instrumentit ja mieti itse terveeltä pohjalta.
Ks. esim. Suzy Ormannin kirjat. Niitä on varmaan suomennettukin jo tai jos luet englantia, Amazonilta löytyy.
Ja hyvää matkaa, toivottavasti sopiva löytyy!
Joo ja omistusasuntoa on mietitty, mutta voi yök kun ne ovat täällä Helsingissä kalliita.
ap
terv. opettaja, joka ikälisiensä myötä saa käteen 2000€
käyttörahaa 1500€ joka kuukausi, ei se asunnon osto tarkoita elämän tai elämisen loppumista!
Joka kuukausi sama huoli mihin tuhlaisin. Vaatteista en perusta.
Mulla käynyt nyt monta kertaa niin että pakollisten laskujen jälkeen jää n.200-300e :( Ihan p:stä...ja kokopäivätyötä teen, myös iltaisin ja viikonloppuisin, ja tuntuu ettei palkka riitä mihinkään! :(
Eikö noilla tuloilla jo kannattaisi hankkia omistusasunto eikä maksella muiden omistamia seiniä?
laskujen jälkeen, mutta ei koskaan käydä missään.
Voi että olen onnellinen teidän puolesta, joilla ei ole rahan puutteesta huolta. Teillä on yksi huoli vähemmän. Toivottavasti osaatte sitä myös arvostaa.
Voi kun itsellänikin olisi asiat joskus noin hienosti!