ihanat äidit
äitejä arvostellaan ja tuomitaan. joskus tuntuu ettei saa koskaan hyvää palautetta äitinä olemisesta.
nyt on aika kehua omaa äitiyttään. missä olette hyviä ja missä onnistuneet?
KEHUKAA ITSEÄNNE!
minä olen hyvä pyörittämään viiden hengen arkea. minulla on pitkä pinna ja osaan hullutella.
Kommentit (3)
kanssa luontevasti hankalistakin asioista. Olen huumorintajuinen hulluttelija ja pidän aikataulut kurissa huushollissamme (lue: hullujenhuoneessamme)
Olen ollut kummankin luokassa seuraamassa yhtä oppituntia (ja opettajien reaktiot olivat, että olisivatpa kaikki vanhemmat yhtä kiinnostuneita!).
Kaikissa lasten harrastuksissa juttelen silloin tällöin ohjaajan kanssa, että mitä siellä tehdään ja millaisia lapseni ovat harrastuksen parissa (sen sijaan että vain jättäisin lapseni autosta ulos).
Kun lapsi kutsutaan uuden kaverin synttäreille, menen vielä koululaistakin saattamaan ja tapaamaan uuden kaverin vanhemmat ovelle.
Tämäntyyppisiä asioita, enkä ole mikään kyttääjä tai äiti joka ei salli lapsilleen yksityisyyttä. Olen vain aidosti kiinnostunut lasteni elämästä. Heidän päiväkirjojaan en tutki, enkä pengo taskuja. Joka päivä kuitenkin kysyn, millainen päivä heillä on ollut ja välillä kysyn, mitä heille kuuluu heidän elämäänsä, onko suuria ilon tai surun tai huolen aiheita, jotka haluaisivat jakaa.
osaan olla lapsellinen, mutta tarvittaessa hyvinkin asiallinen. Tästä on paljon hyötyä :)