Olenko paska akka???
Minulla oli säätöä yhden kiinnostavan nuoren miehen kanssa. Mies minua vähän nuorempi, kouluttamaton& varaton, mutta kivannäköinen ja urheilullinen. Mies puhui lapsista ja lupasi uskollisuutta ym. Nyt sitten olen huomannut seuraavia asioita
-suuttuu helposti
-todella huono yleissivistys
-todella paljon seksikumppaneita (yhdenillan hoitoja, ei seurusteluja)
Nyt sitten on kohdellut minua mielestäni hieman huonosti, eikä ole pitänyt kuin kukkaa kämmenellä! Nyt päätin sitten, että JSSAP! Olen kiva, fiksu, akateeminen (kaksoistutkinto) hyvännäköinen nainen. Miksi HITOSSA antaisin jonkun perhanan nulikan kohdella minua _vähänkin_ huonosti?
Pelkkä nätti naama ja hyvä seksi EI tosiaankaan riitä, jos muuten on tuommoinen keskenkasvuinen nulikka!!!! :( Ja siis lyönyt minulle luuria korvaan tms lähtenyt baariin vaikka ei ole rahaa elämiseen tms! Ei mitään pettämistä tms.
Päätin tässä itsekseni, että ansaitsen parempaa ja jos parempaa ei ole tarjolla NIIN OLEN ILMAN!
Mitä ajattelet?
Kommentit (31)
Ensiksi: et ole oikeasti edes akateeminen. Toiseksi, tämä on provo. Kolmanneksi: vastaan silti. Jos ihmisellä on sinun mielestäsi huono yleissivistys, niin jätä sillensä, kuten lakitermi sanoo. Voit saada mitä tahansa, mutta jos ukko/akka on dummy ja ei tiedä onko pihalla pomppiva lintu mustarastas vai västäräkki, niin annahan olla. Tyhmiä maailman kaikki, niitä riittää. Älä lähde leikkiin. Älä lähde. Kadut.
Vierailija kirjoitti:
" mies" dokaa lainaamillaan rahoilla ja sitten viikot päivittelee kun ei ole rahaa... Mielellään mun mies maksaa itse viinansa:D En hyväksyis noin epäkohteliasta käytöstä kavereilta, joten miks ihmeessä mieheltäkään...
ap
Onko mies lähdössä baariin nyt?
Voithan tapailla kunnes löytyy parempi.
Kuka pässi nosti 19 vuotta vanhan aloituksen???????????
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi: et ole oikeasti edes akateeminen. Toiseksi, tämä on provo. Kolmanneksi: vastaan silti. Jos ihmisellä on sinun mielestäsi huono yleissivistys, niin jätä sillensä, kuten lakitermi sanoo. Voit saada mitä tahansa, mutta jos ukko/akka on dummy ja ei tiedä onko pihalla pomppiva lintu mustarastas vai västäräkki, niin annahan olla. Tyhmiä maailman kaikki, niitä riittää. Älä lähde leikkiin. Älä lähde. Kadut.
Olen tohtori.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mies" dokaa lainaamillaan rahoilla ja sitten viikot päivittelee kun ei ole rahaa... Mielellään mun mies maksaa itse viinansa:D En hyväksyis noin epäkohteliasta käytöstä kavereilta, joten miks ihmeessä mieheltäkään...
apOnko mies lähdössä baariin nyt?
On. Vetää just eteisessä kalosseja jalkaansa.
Eli sulla on amistutkinto ja ylioppilastutkinto, joten voit kutsua itseäsi sekä akateemiseksi että kaksoistutkinnon suorittaneeksi. Siltä tää vähän kuulostaa. Ja muuten kuulostat ihan 15-v pissaliisulta.
Itsepähän halusit, että sinut roastataan.
Ei ole siitä kysymys. Olen akateeminen luonne.
taisit langeta siihen kuuluisaan jännämieheen :DD
No namipala on aina namipala! Kyllähän sen tietää ettei se tule jatkumaan mutta herkkuhetki siinä onkin tärkein. Ei kai siinä kukaan mitään vakavaa suhdetta kehittelekään!