Olenko paska akka???
Minulla oli säätöä yhden kiinnostavan nuoren miehen kanssa. Mies minua vähän nuorempi, kouluttamaton& varaton, mutta kivannäköinen ja urheilullinen. Mies puhui lapsista ja lupasi uskollisuutta ym. Nyt sitten olen huomannut seuraavia asioita
-suuttuu helposti
-todella huono yleissivistys
-todella paljon seksikumppaneita (yhdenillan hoitoja, ei seurusteluja)
Nyt sitten on kohdellut minua mielestäni hieman huonosti, eikä ole pitänyt kuin kukkaa kämmenellä! Nyt päätin sitten, että JSSAP! Olen kiva, fiksu, akateeminen (kaksoistutkinto) hyvännäköinen nainen. Miksi HITOSSA antaisin jonkun perhanan nulikan kohdella minua _vähänkin_ huonosti?
Pelkkä nätti naama ja hyvä seksi EI tosiaankaan riitä, jos muuten on tuommoinen keskenkasvuinen nulikka!!!! :( Ja siis lyönyt minulle luuria korvaan tms lähtenyt baariin vaikka ei ole rahaa elämiseen tms! Ei mitään pettämistä tms.
Päätin tässä itsekseni, että ansaitsen parempaa ja jos parempaa ei ole tarjolla NIIN OLEN ILMAN!
Mitä ajattelet?
Kommentit (31)
Tuskin tuollaisesta lapsellisesta ja vastuuttomasta miehestä mitään hyvää ja antoisaa suhdetta sinulle kehittyisi jos jo nyt tuntuu tuolta.
Huh mikä tampio nyt kun saa jo haukkua!!!!
Olen onnellinen ja ansaitsen parempaa:))))
ap
Jos tosiaan olet noin fiksu ja akateeminen kuin annat ymmärtää, niin miksi ihmeessä olet moiseen nulikkaan edes sekaantunut?
Koska poika oli mielestäni hyvännäköinen ja vetävä. Mutta totuus olikin toinen... ENpä ihmettele, että on ollut hoitoja ja kukaan ei ole halunnut seukkailla :DD
Nyt poistin ja torjuin sen messengeristä (näkeekö tätä, vai näyönkö vain offline-tilassa?) Ja deletoin numeronkin! Hankkikoot elämän! Meitsi lähtee huomenna baanalle!! :))
ap
Olen 100% samaa mieltä, koulutus ihan sama, nätti naama ihan sama, KULTAINEN SYDÄN JA KÄYTÖSTAVAT, niillä naisia (vaimoja) isketään!!!
Nyt on jo kaksi viestiä tullut tuolta moukalta, arvatkaa vastaanko?
ap;)
Illalla tuli siis viesti että ei riidellä, nyt olen poistanut sen mesestä jne.
:))
hyvä seksi ja namu naama eivät lopulta riitä, kuten monet hyvin tiedämme. Mukavaa viikonloppua, ap ja onnea uuden etsintään.
Mitäs sen rahatilanne sulle kuuluu kun ette asu yhdessä? En ymmärtänyt tota sun perustelua
" mies" dokaa lainaamillaan rahoilla ja sitten viikot päivittelee kun ei ole rahaa... Mielellään mun mies maksaa itse viinansa:D En hyväksyis noin epäkohteliasta käytöstä kavereilta, joten miks ihmeessä mieheltäkään...
ap
Ettei sitten tule väärinkäsityksiä ja ongelmia.
Vierailija:
Ettei sitten tule väärinkäsityksiä ja ongelmia.
Minäkään en jaksaisi siipeilyä tai huonoa käytöstä pätkääkään. Jos mies ei suhteen alussa viitsi tsempata, millainen hänestä sukeutuu suhteen edetessä?! Ja kyllä miehen kanssa pitää voida a) keskustella ja b) esiintyä muiden parissa ilman, että miehen puolesta pitää hävetä (vrt. tuo kommenttisi miehen sivistymättömyydestä)
Xandris:
Minäkään en jaksaisi siipeilyä tai huonoa käytöstä pätkääkään. Jos mies ei suhteen alussa viitsi tsempata, millainen hänestä sukeutuu suhteen edetessä?!
MUTTA raivostuttavaa!!! Hän ei ymmärrä näitä oikeita syitä! Luulee et olen joku nipo tms. Mutta tämä on kai sitä surullisenkuuluisaa tyhmyyttä! Joka on ilmennyt mm siinä, että väittää minulle vastaan jostain asioista (mm. työstäni) jotka 100-varmasti tiedän häntä paremmmin...
Hitto kun pysyisin tiukkana!
ap
Vierailija:
MUTTA raivostuttavaa!!! Hän ei ymmärrä näitä oikeita syitä! Luulee et olen joku nipo tms. Mutta tämä on kai sitä surullisenkuuluisaa tyhmyyttä! Joka on ilmennyt mm siinä, että väittää minulle vastaan jostain asioista (mm. työstäni) jotka 100-varmasti tiedän häntä paremmmin...Hitto kun pysyisin tiukkana!
ap
Jos mies on tuollainen onneton tapaus kuin millaiseksi hänet kuvailet, niin EIHÄN hän tietenkään voi itse itselleen myöntää, että hänessä olisi mitään vikaa, jos hänet jätetään.
Ihan oikeasti, jätä se.
Laitoin vain viestin että
Mun tyyppiset miehet ei vaan ryyppää toisten rahoilla jos ei oo rahaa elämiseen eikä varsinkaan nakkele mulle luuria korvaan! Joten jos nyt on jo tuommoista niin tuskin olet herrasmies jatkossakaan. Joten ei kiitos:)
heh:DDD ap
Voi olla, että mieskään ei oikeasti kamalasti kärsi tuosta, mutta sinä nyt et ainakaan. Parempi, että teit päätöksesi nyt, etkä yrittänyt muokata miehestä tyystin toisenlaista... mikä projekti erittäin harvoin onnistuu ;=)
Xandris:
Voi olla, että mieskään ei oikeasti kamalasti kärsi tuosta, mutta sinä nyt et ainakaan. Parempi, että teit päätöksesi nyt, etkä yrittänyt muokata miehestä tyystin toisenlaista... mikä projekti erittäin harvoin onnistuu ;=)
ihan tosi, mullakin ollut joskus joku namipoju ja pelkkään hauskapitoon. Löydät kyllä vielä sen joka kolahtaa. Anna pojan mennä!