Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei ole kutsuttu siskon lapsen ristiäisiin, kuuluuko ostaa lahja? ev

Vierailija
21.01.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan kuitenkin ostaisin, jotain tosi ihanaa. Ihan vain tehdäkseni vähän huonon omatunnon.

Vierailija
2/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi jos kerta ei SISKO kutsuisi ristiäisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan tyhmältä että meitä ei ole kutsuttu. Kutsuttu on kuulemma vain mummut, papat ja kummit. Meitä siskoja on neljä joista yhtä on pyydetty kummiksi eli vain minä ja vanhin siskoni ollaan vieraslistalta pois. Vauvan isällä ei ole sisaruksia.

Jokainen tottakai kutsukoot ne ketä haluaa mutta kaikissa aikaisemmissa ristiäisissä on kyllä olleet myös sisarukset paikalla. Oon jotenkin tosi loukkaantunut vaikka ei kai kuuluisi..

Ap

Vierailija
4/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi jos kerta ei SISKO kutsuisi ristiäisiin...

Vierailija
5/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut.

Vierailija
6/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on kuitenkin se että minä kutsun aina ja jopa järjestän siskoni ja hänen lastensa takia kaikenlaista esim. synttärijuhlia. Joka kerta tiedän että sisko saattaa tehdä oharit kuten esim. jouluna -> Oltiin sovittu että sisko lapsineen tulee aattona meille. No, eipä tulleet eikä edes ilmoittaneet etteivät tuukaan.

Tuo ei ollut edes ensimmäinen joulu kun sisko on tehnyt oharit. Samanlaisia juttuja löytyy kymmenittäin ja aina vaan mun pitää muka kestää kaikki kun kyse on mun pikkusiskosta.

Saako nyt jo lopettaa järkkäämisen ja antaa olla?

Ap

Vierailija
7/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on aina syy juhlia.

Ehkä he eivät voi pitää suuria juhlia, tai haluavat vain pienet kekkerit.

vauvan hoito voi olla todella rasittavaa aluksi.

Vierailija
8/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastavuoroisuus kunniaan. Jos sitten kutsuvat kahville, voit viedä jotain vauvalle (tai ehkä oletkin jo vienyt). Ethän sä osta naapurin muksuillekaan kastelahjaa jos et niitten kastejuhlaan osallistu.

Vierailija
9/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille ei vaan mikään riitä koskaan ja eivät irtaudu kuopuksen roolistaan. Unohda lahjat!

*tsemppihalit*

Vierailija
10/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida ostaa lahjaa..Kahville kutsuakaan on turha odottaa.

Jostain kumman syystä mua ei tässä jutussa paljon paina se että he ei jaksaisi järjestää isoja ristiäisiä. Jos minut ja siskoni kutsuttaisiin, olisi juhlissa kaksi ihmistä enemmän. Vauvakin on jo pian puolivuotias eli se alkuihmetys on varmasti laantunut. Tuntuu vaan niin tyhmältä että sisko ei tuon vertaa piittaa vaan on aina tottunut siihen että saa käyttäytyä kuinka haluaa ja minä silti olen aina olemassa.

Kiitos tsempeistä!

Ap