Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te yh-vanhemmat pärjäätte?

Vierailija
21.01.2011 |

Itsellä tämä edessä ja joka ikinen asia ahdistaa. Miten järjestätte vuorotyön ja lapsien hoidon? Miten taloudellinen pärjääminen? Kuinka ihmeessä selviydytte kaikesta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä myös yksi lähes totaaliyhäri. Kaksi vanhempaa tapaavat isäänsä pari kertaa vuodessa (isä asuu ulkomailla) ja lisäksi minulla on pieni vauva, jonka isä käy tapaamisissa meillä.

Mutta siis periaatteessa olen arjessa yksin ja hyvin pärjätään. Toki isompien harrastukset vaatii aina jos jonkinlaisia järjestelyjä, koska lapsia pitää kyyditä, mutta kaikesta selvitään.

Joskus pyydän hyviltä kavereilta hoitoapua (isovanhemmat asuvat kaukana), jos on joku tosi tärkee meno jonne on pakko mennä ilman lapsia, mutta muuten olen lasten kanssa 24/7.

Rahallisesti tulemme toimeen ihan hyvin silloin kun olen töissä, nyt on äippäloman aikaan ollut vähän tiukempaa.

__

Lisään minäkin vielä että kannattaa koettaa luoda uusia ystävyyksiä. Mullakin esimerkiksi on nyt suunnitteilla liikuntaharrastusten lisääminen yhden uuden ystävän kanssa, kun hoidetaan vuorotellen toistemme lapsia.

15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla