Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin 40 porepanacodia kerralla, enkä kuollut vaikken mennyt lääkäriin.

Vierailija
21.01.2011 |

Kävin mittauttamassa maksa-arvot ja ne olivat normaalit.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

panacodiin voi jäädä koukkuun. Jonkun potilaansa oli vieroittanut panacodista. Monille siitä tulee miellyttävä oleo.

Vatsa meni löysäksi 800 panacodin kuurin jälkeen. Sama lääkäri kirjoitti kymppimillisiä diapameja kyytipojaksi 100 kpl.

ap

Vierailija
22/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikea piripää mene mittauttamaan maksa-arvoja joutessaan.

Tai yleensä ottaen edes kirjoittele tällaisella palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla tulee panacodista vähän väsynyt olo. Ehkä juuri pöhnäinen, mutta juuri se olo pistää päänsärkyä taka-alalle.

Se pahoinvointiolo tulee mulle siitä itse migreenistä, jos se on ehtinyt pahaksi jo.

Vierailija
24/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen onko liuskassa 10 vai 20 tabl. En kuollut, nukuin 3 pv (heräsin toki vahingossa), mutta poltin esim. makaronilaatikon uuniin. Kaupungilla kävin tapaamassa ihan nopeasti kaveria. Myöhemmin hän kertoi, että olin ollut ihan sekaisin. En ollut siis itse tajunut.

Vierailija
25/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa otit vallan 2 mg.

Vierailija
26/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa otit vallan 2 mg.

ulkomuistista: 5 mg on miedoin. Oho, no ei ole ei. Ja 2 mg on miedoin. Tästä onkin 10 v aikaa! Niitä sinisiä vahvimpia kuitenkin. Ihan hyvä merkki etten enää tiennyt :) enpähän ole lääkkeistä enää kiinnostunut.

Niin ja en käynyt lääkärissä. Olisin halunut kuolla, oli mulla järettömiä suisade yrityksiä silloin kännissä muutenkin. .

sama

Vierailija
27/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Panacod on aika löllö lääke, vaikka kyllähän ne plasebotkin joihinkin tehoaa... Tiedä vaikka ap on popsinut kalkkia panacodina :D Ja hyvin tehoaa..!

Parasetamolin yliannos nyt vaan tuhoaa maksan, se on biologinen fakta. Mutta harvemmin munuaisia (ne menevät esim. buranan säännööllisestä liikakäytöstä). Epäilijät tutustukoon paremmin anatomiaan ja lääkeaineoppiin.

t.alan ihminen, jolle elinsiirrot ovat arkipäivää

Vierailija
28/31 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, varmaan. Jos sinulla olisi kokemusta edes kuukausi opioideista, tajuaisit varmasti, parasetamolin vaarallisuude, etkä vetoais "kokemukseesi".

Sinulla on kokemusta vain näppäimistöstä, ehkä joskus olet päässyt koittelemaan hiirtäkin.

Vierailija
29/31 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodeista menee vatta aika kovalle tai ylipäätään kodeiinista

Vierailija
30/31 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa, enkä nyt ehdi. Ap, voisit vähän miettiä mitä nettiin kirjoittelet!! Kävikö yhtään mielessä, että hakusanoilla aika moni teini löytää kirjoituksesi ja saattaa uskoa lukemansa ja tekee kokeiluja, jotka kenties päätyvät surullisesti. Joo, netistä löytyy kyllä paljon kaikenlaista muutakin, mutta miksi kannat kortesi kekoon teinien elämän pilaamiseksi. Ap ei ole kirjautunut, joten ei pysty itse poistamaan tekstejään, joten toivottavasti ylläpito poistaa tämän ketjun.

Vierailija
31/31 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet loistava! Aplodit! (ammattikirjoittaja??)

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän