G: Hauskoja sukunimiä?
Itselläni oli joskus työkaverina lääkärimies sukunimeltään Sia. Potilaat tulivat sitten luukulle, ja sanoivat, että heillä on aika sille Sialle.
Kommentit (102)
Mut on toimittanut maailmaan kätilö Rautalinko
( opetti lastani eräässä harrastuksessa vuosia sitten )
On vaan hupaisan kuuloinen sukunimenä, ei voi mitään. :) Mukavia ihmisiä kyl ovat :)
Kiva matkustaa vaikkapa Britteihin tuolla sukunimellä...
Asun itse englanninkielisessä maassa ja olen tästä täällä aikaisemminkin kertonut, että naapurissamme asuvat siskokset nimeltään Rosie, Scarlett ja Cokie. Sukunimi on Plant.
Eräs kunnallispoliitikko meilläpäin on Cullinane.
oli Päivärinta.
Yleisesti tunnettiin nimellä Päivätissi.
Samposta tuttu Maarit Näkyvä.
Tauno Palo ja Jouko Säily
Työkäveri soitti kerran puhelinvaihteeseen ja kysyi "saisinko Kullalle?" Reps ja kops.
Opiskelukaverini joskus muinoin olivat Pölkky ja Tulppo:)))
Ja lapsena joskus hyi, hyi, soitin kaverin kans pilapuhelun "Rintaopas" -nimiselle. Kysyin, että saiskos rintaoppaalle. Lyötiin luuri korvaan...
Hautamäki, Hautala
"Hän ei ollut varsinainen juoppo, vaikka olikin viinamäen miehiä, hän oli vain sellainen pikku viinanen, joka tykkäsi silloin tällöin vetää perseet olalle. Kunnei nyt vaan joisi itseään hautamäkeen; joku hänelle joskus sanoikin, että taitaa miestä tuolla pelillä kohta hautala odottaa".
Puoskari. Majuri myös sukunimenä hauska, varsinkin kapiaisella. Tunnen läskin jonka sukunimi on Hento ;DDDD
Pariskunta nimeltä Härö-Poikkeus
Paksu. Joskus tein sukututkimusta ja sieltä tuli esiin sukunimi Maccara.
..- tää perhe kyllä sitte vaihto nimensä...
Itselläni oli joskus työkaverina lääkärimies sukunimeltään Sia. Potilaat tulivat sitten luukulle, ja sanoivat, että heillä on aika sille Sialle.
Eihän kukaan sano kampaajalle mennessäänkään, että "mulla on aika PIALLE - lähtökohtaisesti kaikki sanoo "Piialle", eikö?
Oletko muuten Kokkolasta Ap?
oli Päivärinta. Yleisesti tunnettiin nimellä Päivätissi.
ei ole mitenkään erikoinen, olin aikoinaan Uusitalo.
Hauska tilanne vain sattui kerran, kun menin lääkärille ja käteltiin. Lääkäri ojensi kätensä ja esitteli itsensä **** Vanhatalo, johon Minä **** Uusitalo :D