Jos miehesi pettäisi sinua ja toinen nainen tulisi raskaaksi
olisitko valmis jatkamaan liittoa ja tutustumaan tähän toisen naisen lapseen miehen niin halutessa?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2011 klo 16:38"]toinen nainen äpärineen ei kuulu elämääni
[/quote]
Järkyttävää puhua noin syyttömästä lapsesta, jota "rakas" mies on ihan yhtä paljon ollut tekemässä.
Itse ottaisin eron, mutta luultavasti pahimman kriisitilanteen laannuttua tai lasten iän/ymmärryskyvyn salliessa voisin hyväksyä sisaruspuolien yhteydenpidon, jos toinen nainen niin haluaisi tai sallisi.
Tosi vaikea kysymys. Tärkeintä olisi tuossa tilanteessa, että kukaan lapsista ei kärsisi, koska he ovat tilanteeseen syyttömiä. Olisi todella kurjaa, että omat lapset joutuisi asumaan sitten eroperheessä ja mies muuttaisi isäksi sen toisen naisen lapselle. Mutta en kyllä kestäisi sitäkään ajatusta, että mies kävisi sen toisen naisen luona sitten lastaan katsomassa ja aivan taatusti seksisuhde jatkuisi samalla myös. En alkaisi olemaan mukana missään haaremissa, missä miehellä on naisia ja lapsia pitkin ja poikin ja hän sitten itse käy siellä missä milloinkin huvittaa.
En todellakaan tiedä. Tosi vaikea olisi tuollainen tilanne. Ehkä sitten niin, että se uusi lapsi saisi tulla meille kerran kahdessa viikossa ja mies ei muuten pitäisi siihen naiseen mitään yhteyttä.... Mutta en luottaisi, etteikö pitäisi silti.
Joo, tulisi siitä varmaan riitaisa ero sitten kuitenkin.
Mies lähtisi eikä tosiaan kiinnostaisi tutustua mihinkään äpärään.
Meillä ei ole yhteisiä lapsia, joten eipä siihen olisi mitään syytäkään tutustua.
Mies jäisi ehdottomasti luokseni jos vain haluaisi, meillä on muutenkin sovittuna että vieraaseen sänkyyn hän voi halutessaan eksyä, kunhan kertoo asiasta minulle ja muistaa kumin. Muiden suhteissa on sellaiset pelisäännöt kuin heille sopii, meidän suhteessa nämä.
Lasta voisi olla melkeinpä kiinnostava joskus saada hoitaa. En itse biologisista syistä voi saada lapsia, enkä niitä varmaan haluaisikaan ihan omaksi, mutta toisten lapsia olen aina tykännyt leikittää ja hoitaa. Kun lapsi vielä olisi puoliksi rakkaan mieheni, niin mieluusti tutustuisin. Jos nainen vielä olisi joku mukava ja fiksu (naistyyppi, jollaisen sänkyyn uskoisin mieheni hakeutuvan) niin kuviosta voisi saada jollain tapaa oikein toimivankin. Olisi siinä kyläläisillä ihmettelemistä, mutta minä kyllä menisin mieluusti mukaan ultraan ja viettäisin lapsen äidin kanssa aikaa. Se vasta olisikin, jos me tytöt vielä ystävystyttäisi! :D
[quote author="Vierailija" time="21.01.2011 klo 15:37"]
olisitko valmis jatkamaan liittoa ja tutustumaan tähän toisen naisen lapseen miehen niin halutessa?
[/quote]
ihmettelenpä, miten sillä miehellä olisi varaa tuossa tilanteessa esittää mitään toiveita tai vaatimuksia minulle??
No olisin tottakai valmis, ottaisin lapsen meille ajoittain ja jopa vaatisin isän oikeutta olla lapsensa kanssa. Itse hääräisin lapsen kanssa äitipuolena, eiköhän sujuisi. Sitä lasteni äitipuolen asemaahan toinen nainenkin tavoitteli mieheni kanssa, joten käännetään asetelma näin päin ja katsotaan, miten sitten käykään ;)
Meille kävi noin sillä erotuksella että miegeni ei pettänyt minua vaan meillä oli muutaman kuukauden sukset ristissä ja päätimme pitää hieman taukoa. Molemmilla oli yhden illan juttuja mutta palasimme yhteen muutaman kuukauden tauon jälkeen.
Äiti kertoi lapsesta vasta kun se oli syntynyt, vaati yksinhuoltajuutta ja helvetinmoisia elatusmaksuja. Sanoin miehelle että pistää vastaan ja vaatii lapsen tapaamisoikeutta, en ikinä hyväksyisi miestä joka hylkää lapsensa.
Mies kävi oikeudessa asti vaatimassa tapaamisoikeutta ja sai sen. Nyt lapsi on meillä joka toinen viikonloppu. Äiti on vieläkin näreissään päätöksestä, omasta mielestäni oikeus tapahtui.
meillä ei ole yhteisiä lapsia eikä tule koska en halua. Onneksi mies sai kuitenkin lapsen koska minusta tuntui että on aina sen halunnut.
Ei mulla olisi mitään syytä jatkaa mieheni kanssa tuollaisessa tapauksessa enää.
Meillä ei ole yhteisiä lapsia ja jo alusta alkaen on ollut selvää ettemme yhteisiä lapsia tee. Meillä ei myöskään ole yhteistä velkaakaan, joten yhdessäolomme perustuu yhteiseen haluun olla yhdessä.
Tuollaisessa tapauksessa sitä ei enää olisi, joten mitä minä siinä enää sitten rimpuilemaan.
EN! Saisivat suksia *piip* koko porukka:D
Miksi tuotakin kysymystä pitää alapeukuttaa? En ole ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:19"]
Miksi tuotakin kysymystä pitää alapeukuttaa? En ole ap
[/quote]
Varmaan alapeukku = Ei-vastaus kysymykseen ja yläpeukku kyllä-vastaus
Tekisin kaikkeni pystyäkseni jatkamaan liittoa sillä kaikista maailman vastoinkäymisistä ja heikoista hetkistämme huolimatta kuulumme mieheni kanssa yhteen.
Ilman muuta toivoisin että lapseni saisivat tuntea sisarpuolensa. Minulla on tälläinen siskopuoli. Olin tosin vasta aikuinen kun sain tietää. Etsin hänet ja tutustuimme.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:31"]Tekisin kaikkeni pystyäkseni jatkamaan liittoa sillä kaikista maailman vastoinkäymisistä ja heikoista hetkistämme huolimatta kuulumme mieheni kanssa yhteen.
Ilman muuta toivoisin että lapseni saisivat tuntea sisarpuolensa. Minulla on tälläinen siskopuoli. Olin tosin vasta aikuinen kun sain tietää. Etsin hänet ja tutustuimme.
[/quote]
Jatkan vielä, etten minäkään kestäisi miestä joka hylkää jälkikasvunsa.
En varmaan pystyisi enäää hetkekään jatkamaan miehen kanssa, kun itse ollaan yritetty lasta tuloksetta. Ei siinä lapsettomuuden surussa jaksaisi sitä että tinen saakin lapsen toisen kanssa ja sattuisi liikaa nähdä lasta, kun itse ei saa omaa.
Eli suhde loppuisi siihen.
tappaisin sen naisen lapsen ja jatkaisin hiljaa oman mieheni kanssa vähän aikaa. kostaisin verisesti miehellekin mutten heti keksi riittävän julmaa kostoa :)
Ottaisin eron ja kynisin parhaani mukaan miehen. Tai siis ottaisin enemmän kuin 50 %. Varmistaisin oman lapsen perinnön.
Mua varnaan harmittais eniten se että mieheni perintöön tulisi kolmaskin jakaja. Lähinnä diksi että olen elättänyt päöosin laosemme ja ajatellut et mies kuittaa sit oman elatuksensa jättäessään perinnön. Hän siis säästäjä ja mä tuhlari.
Mies panisi jotain vierasta ilman kondomia? Jo tuossa olisi syy erolle. Tuollainen toimintahan kertoo täydellisestä välinpitämättömyydestä omaa kumppania kohtaan seksitaudit ym, puhumattakaan mahdollisesta raskaudesta. Ei kiitos.
Ja ei, en ole joutunut itse kokemaan tuollaista (ystäväni on), mutta olin tätä mieltä jo teininä. Kovin moni varattu mieskin on vokotellut. Sanon ei ja pidän moraalisaarnan. Tässä maailamsaa olisi enemmän tasapainosia ja vöhemmän masentuneita, ahdistuneita ihmisiä kun muutkin toimisivat näin. 45/45.