Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette saaneet asuntolainanne jo maksettua

Vierailija
21.01.2011 |

miten käytätte lyhennyksistä säästyneet rahat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan itse meidän matkat. Miestä ei matkustelu kiinnosta, joten hän ei osallistu kuluihin.

Mies taitaa säästää edelleen osan, mutta pistää rahaa harrastuksiinsa eli kalastukseen ja metsästykseen. Noihin sitä uppoaakin rahaa, mutta omiaanhan laittaa mieleiseen puuhaan.

Kumpikin on tyytyväinen.

Vierailija
2/5 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotaan hankkia niillä asunto (Hki-Espoo.Vantaa) jossa lapset voivat asua opiskellessaan. Kulutetaan sunt vähän ja mies hyvätuloinen joten saadaan rahat kokoon jonkin vuoden päästä. Vuokrataan se tietenkin kunnes lapset tarvii sitä. Ajateltiin vuokrata vaikka virolaisille raksamiehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin ongelma mihin tunkea kaikki raha! On ostettu huonekaluja, käyty matkoilla, sijoitettu, rempattu kesämökkiä jne.

Siis rahahuolia!

Vierailija
4/5 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainoista syksyllä ja kun lapsetkin (3) on jo koulussa, niin nyt jää 500-700 euroa ylimääräistä per nenä (jaettuna kahdelle palkansaajalle). Olen laittanut säästöön ja mietin, mitä niillä tekisi. Mulla on taloushallinnon koulutus. Pörssi ja rahastot kiinnostaisi, mutta meno näyttää silmiini epävakaalta tällä hetkellä. Seuraan mielenkiinnolla korkojen käyttäytymistä.

Mies aikoo pitää vuorotteluvapaata kesällä. Niin aion minäkin parin vuoden päästä. Matkustaakin voisi vähäsen, kunhan hotellissa on kunnon sänky eikä tartte joka paikkaan kävellä *irvistää selkäkivuilleen*

Vierailija
5/5 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kaikki rahat menevät elämiseen.

Kun olemme molemmat taas työelämässä, rupeamme säästämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä