Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummallinen riita miehen kanssa, kumpi on oikeassa?

Vierailija
21.01.2011 |

Otin esille erään vuosia sitten tapahtuneen asian. Kyseessä oli tilanne, jossa mies jätti pienen lapsen joksikin aikaa yksin ja kävi asioilla.

Olin jo tuolloin asiasta aivan pöyristynyt ja ripitin siitä miestä. Ihmettelin, miten hän (fiksu, tavallinen mies) voi olla niin ajattelematon.

Mies ei ole toistamiseen tehnyt mitään vastaavaa. Nyt kuitenkin asia tuli jostain mieleeni ja otin asian puheeksi tyyliin "muistatko silloin kerran kun..."

Mies oli ihan järkyttynyt ja väitti, ettei hän ole tehnyt mitään sellaista. Sanoi jopa, että olen nähnyt unta, ja ettei hän ikinä jättäisi lasta sillä tavalla ilman valvontaa.

Nyt meillä on sitten riita siitä, onko mies tosiaan tehnyt niin vai kuvittelenko minä omiani...

Ja kyllä, minäkin olen sitä mieltä, ettei mies tekisi NYKYÄÄN moista. Mutta toisaalta en olisi uskonut sitä hänestä silloin vuosia sittenkään, ja silti hän teki niin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko riidan aiheet jotenkin hakusessa?

Vierailija
2/4 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos te ette itsekään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi häpeää syvästi tehneensä niin kamalan asian, että itseään suojellakseen hänen milensä on aktiivisesti unohtanut tapahtuneen.

Vierailija
4/4 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa -sinä olet nähnyt unta.