Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektiosta parantelu?

Vierailija
21.01.2011 |

Heippa!

Mulla sektiosta aikaa kolmisen viikkoa, leikkaus sujui hyvin ja olin jo seuraavana aamuna leikkauksesta pystyssä ja pissalla. Sairaalassa oltiin 4 yötä. Haavaa kehuttiin jo sairaalassa erittäin siistiksi ja todella hyvin parantuneeksi. Nyt muutama päivä sitten neuvolatäti katsoi ja paineli ja totesi myös olevan erittäin hyvin parantunut. Kipulääkkeitä en syö, ja mihinkään ei satu eikä kolota. =)

Koiran kanssa olen jo käynyt kävelyllä heti kotiin päästyäni ja elänyt ns. normaalia elämää. Minulla on oma hevonen ja nyt jo kaipuu selkään. Mietin kovin että uskaltaisinkohan varovasti ja kevyesti mennä koettamaan miltä tuntuu.?

Miten teillä on parannuttu sektiosta ja miten pian palasitte ns. normaaliin elämään ja harrastusten pariin? :) Kokemuksia!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastaminen ei ole "normaalia elämää", kysy ihmeessä neuvolasta tai gyneltä, koska saat nousta satulaan. 3 vkoa on aika lyhyt aika.

Vierailija
2/3 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikkoa pitäisi antaa haavan toipua. kyseessä on kuitenkin iso leikkaus, ei mikään pikkutoimenpide. liiasta rasituksesta voi aiheutua ikäviä kiinnikkeitä, jotka kipuilevat isosti sitten myöhemmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan se ratsastus normaalia elämää niille kenen elämään se jokapäiväsesti kuuluu ;) köhköh! Mutta oikeassa toki olet!

Mutta tosiaan, ehkä sitten pitäis vaan vielä ootella. Kurjaa vaan kun oma olo on niin superhyvä, ettei uskois että on tehty jotain leikkausta edes. Ei osaa/malta olla ns. sairaana kun olo ei siltä mitenkään päin tunnu. Onko kaikki muut tosiaan ollut leikkauksen jälkeen niin kipeitä kun kirjoittelevat foorumeihin? Yksilöllistä toki, mutta hassua miten ihmiset ovat niin erilaisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi