Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon negaa pitäisi huutiksessa saada että ylläpito

Vierailija
21.01.2011 |

poistaa tunnuksen??

Onko kenelläkään tietoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tyyliä: digikamera viikonloppuna, uusi myyjä ja eka palaute tulee negaa, kun myyjä piti rahat, mutta ei toimittanut kameraa.

Yhdellä negalla olen itse saanut yhden pois, koska tunnistin kohteen vedättäjän samaksi kuin myyjän. Meillä ei ehtinyt kauppoja tulemaan, myyjällä oli yksi nega jostain menneisyydestä.

Kolmella olen nähnyt menneen sellaisen, joka sai multa kolmannen negan siitä, että ei tarvinnutkaan tuotetta, kun oli ostanut sen jo muualta. Oli siis tehnyt tämän kolme kertaa peräkkäin ja mun oli se kolmas. Ilmoitin hänestä ja ostaja suljettiin pois.

Sitten on niitä jotka saa 20 negaa eri ostajilta, eikä suljeta. Ehtii tulla isokin vahinko. Johtuu varmaan siitä, että porukat ei viitsi ilmoittaa noita lusmuja ylläpidolle. Ei ylläpito etsi näitä aktiivisesti, kyllä siellä täytyy tehdä ilmianto ennenkuin mitään tapahtuu.

Vierailija
2/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunituoreena, juuri aloittaneena huutislaisena alkutaipaleelleni osui sellainen ostaja, joka oli tosi hankala. Ei vastannut viesteihini, ja lunasti 3 euron hintaisen huutonsa vasta kun laitoin sähköpostia, että jos maksua ei näy xx mennessä, annan negatiivisen palautteen.

Ostaja maksoi tuotteen, minä annoin hitaudesta neutraalin palautteen ja sain häneltä myös neutraalin, jossa hän haukkui minut hankalaksi. Siinähän on mahdollista antaa itsekin kommentti, ja niin laitoihin, mutta tämä ostaja kävi aina vaihtamassa omaa palautettaan !!!!!

Kysyin ylläpidolta miten toimia tollaisen kanssa. Eivätpä ne mitään osanneet sanoa.

Myöhemmin hänen tunnuksensa suljettiin ylläpidon toimesta; ilmeisesti joku toinenkin hermostui epäasialliseen kauppakumppaniin.

Ei siis kuse ole siitä, saako neutraaleaja tai negoja, vaan siitä, mistä syystä niitä ja miten käyttäytyy toista kohtaan. Inhimillisiä erehdyksiä ym voi tulla ja elämäntilanne olla sellainen ettei pääse esim. lunastamaan huutoaan jne mutta se, miten vastaa ja mitä kirjoittaa kauppakumppanille on ilmeisesti ratkaiseva.

BTW: täällä palstalla kerran esitin kysymyksen huutikseen liittyen, ja aktiiviset, innokkaat av-mammat jäljittivät kohteeni huutiksesta, toivat tänne linkin ja alkoivat haukkua minua, koska yli 100:n palautteen joukossa oli 2 neutraalia, joista toinen siis tuon riitelijän antama.

toinen neutr. oli mun oma moka, myymäni vaate ei vastannut ostajan odotuksia: noin 60 senttiä maksanut käytetty vauvan body, jossa olikin ollut silmäpako nepparin kohdalla, en ollut sitä huomannut ja esitin vastineessani sitten pahoitteluni.

Kaverini totesi asiasta kuulutaan, että kehtasisin, noin halpa ja käytetty vaate!

Täällä av-mammat takertui tuohon "riitelijän" palautteeseen ja olivat sitä mieltä että olen ikävä, hankala, ilkeä ihminen, ja näkivät myös saamani positiiviset palautteen ns. inhottavasn kauppakumppanin palautteina, vaikka kaikki kiitti että tuote oli parempi kuin arvasinkaan, kiitos sujuvista kaupoista, kiitos luottamuksesta jne jne. mutta kaikki eivät ole laittaneet mitään kommenttia, selostusta, tai sitten on vain sanottu että ok kauppa... yleensä miehet on niukkasanaisempia, mutta mistäs niistä tunnuksista näkee, että siellä onkin perheenisä MIES ostanut käytetyn kunnostusta vaativan lastensängyn tai eteisnaulakoita, joista toteaa vain että ok kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutoja eikä ole niitä kommentoinut mitenkään, ei siis vastaa yhteydenottoihinkaan.

Aina sama virsi, huutaa ja sitten häviää kuin pieru saharaan. Ylläpidolle on laitettu postia.

Vierailija
4/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kuitenkin positiivistakin niin hankala rajoittaa huudon ulkopuolellekaan...

Vierailija
5/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen porskuttaa huutiksessa.Ja tiedän että ylläpidolle on tehty valituksia.

Vierailija
6/8 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta negatiivista tosiaan olla jos jollain on jopa 100?!?!?

http://salattu.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=1526178

Vierailija
8/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen porskuttaa huutiksessa.Ja tiedän että ylläpidolle on tehty valituksia.

Ois kiva tietää missä menee raja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi