Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuningatar Rania....muslimi, mutta on sääret ja käsivarret näkyvillä mekoissa?

Vierailija
21.01.2011 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä maahanmuuttajia, suomalaiset käännynnäiset ovat paljon fundamentalistisempia.

Monet on maallistuneita ja ymmärtävät sianlihakiellon aikasidonnaisuuden.

Vierailija
2/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne naapurin taviksetkin voi olla muslimeja O_0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hörppivät olutta.

Vierailija
5/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole rouvalla burkhaa ja tuntuvat perheen tytötkin puuhailevan ihan samoja asioita kuin kristityt ikätoverinsa.

Vierailija
6/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka asukkaista 92% on sunni muslimeita, 6% kristittyjä (enemmistö kreikkalaisortodokseja, mutta myös kreikkalais-/roomalaiskatolisia, Syyrian ortodokseja, kopteja ja protestantteja, loput 2% esim. shiioja ja druuseja.

Jordaniassa ei ole virallisia pukeutumismääräyksiä eikä naisten oleteta käyttävän huntua tai päähinettä.

Omien ennakkoluulojensa julkituomisen sijaan voisi sivistää itseään. Ei tarvitsisi sitten joka paikassa huudella tyhmyyksiään. Eikä tarvitsisi käyttää energiaansa turhaan hysteriaan.

Vierailija
7/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pukeutumiskuviot ole kulttuurisidonnaisia eikä uskontoon kuuluvia? Näin olen itse aina kuvitellut?

Vierailija
8/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä maailman kaunein nainen. Mulle kelpais kyllä:)

T: M41

Vierailija
9/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pukeutumiskuviot ole kulttuurisidonnaisia eikä uskontoon kuuluvia? Näin olen itse aina kuvitellut?

Ja samalla n. 1000% fiksumpi kuin ne palstan islam-kammoiset tuhannen topicin aloittaja-persut.

Vierailija
11/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm.marokon kuningatar pukeutuu ihan samalla tavalla,mitä sitten?

Vierailija
12/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He rukoilevat 5 kertaa päivässä, paastoavat Ramadanin, auttavat köyhiä, lahjoittavat rahaa, auttavat pulassa olevia, eivät puhu toisista pahaa, uskovat Jumalaan jne. Mutta: he eivät pukeudu huiviin, kaapuun ja käyvät yksin kodin ulkopuolella, töissäkin (!!!) ja tervehtivät jopa naapurin Kallea kun ovat samaan aikaan rappukäytävässä.

teen muslimina noita kaikkia vaikka huivia käytänkin :D ja musliminainen ei ole miehen alistama huivipäässä. Se on kuule ihan omasta halustakin kiinni että haluaa käyttää. Joo en mene sanomaan etteikö niitäkin miehiä ole olemassa jotka alistaa mutta niitä on ihan ei-muslimeissakin.

Vierailija
13/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et miksi jotkut sit verhoaa ittensä niin rumasti et vain silmät näkyy? Voiko joku teistä islamuskoon kääntyneistä sit kertoa miksi joillain nilkankin näkyminen on syntiä mut jotkut tosiaan hilluu bikineissä? Toinen asia mua myös kiinnostaa eli tunteeko kukaan oikeesti ja rehellisesti nyt suomalaista joka olisi kääntynyt ilman et se liittyy mieheen/miehiin?? Käsi sydämellä te palstailevat muslimit,olisitteko kääntynyt jos mies ei sitä vaadi?

yksi islamiin kääntyny ilman miestä(11v sitten) Mutta naimisissa ollut nyt 9v. Myös omat kaksi sisarta muslimeja(vanhemmat suomalaisia ei-muslimeja)

Vierailija
14/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn uimahallissa tavallisessa uimapuvussa, rukoilen 5 kertaa päivässä, paastoan, syön halal-lihaa ja kaupan lihaa (en sikaa tai sikavalmisteita), tervehdin myös miehiä ja sanon käsipäivää, käyn yksin kaupassa, töissä, kirjastossa, shoppailemassa... Opetan lapsillemme Islamin uskoa. Käyn silloin tällöin moskeijassa.

En pukeudu minihameisiin enkä paljastaviin toppeihin. En pukeudu myöskään arabityylisiin kaapumekkoihin. Minulla on ihan tavalliset vaatteet, esim. farkut ja pitkähihainen paita. En käytä huivia.

En petä miestäni. Seurustelin hänen kanssaan muutaman vuoden ennen avioitumistamme.

En juo alkoholia enkä käytä huumeita. Ajan autoa. Meikkaan jos huvittaa. Minua ei alisteta, ei hakata, ei haukuta eikä pahoinpidellä mitenkään.

Minulla on hyvä muslimimies. Näitä ihan samoja asioita teen/jätän tekemättä, jos olemme hänen kotimaassaan. Ei eroa.

t. eräs, ilmeisesti moderni musliminainen.

Vierailija
15/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko jollekin on YLLÄTYS että muslimeissa on PALJON niitä, jotka pukeutuvat länsimaalaisittain? Sellaisia joista et pukeutumisen perusteella osaisi sanoa että he ovat muslimeja.

Ei ihme että ennakkoluulot islaminuskoisia suhtaan on tiukassa, jos ap ja muut olettavat että vain ne hunnutetut ihmiset joita kaduilla näkee ovat muslimeja. Ne on kuule pieni osa muslimeista, monikaan ei hunnuttaudu.

Vierailija
17/44 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastapäätä istuu tälläinen nainen:

-hiukset poninhännällä

-ripsiväriä

-huulikiiltoa

-yllään tämä paita:

http://halens.scene7.com/is/image/Halens/127831587739980117?$halens-pro…$

tai tämä: http://halens.scene7.com/is/image/Halens/128739148487386045?$halens-pro…$

-yllään siniset farkut

-jalassa lenkkarit

Perus av-mammalle ei tule mieleen, että nainen on menossa moskeijaan rukoukseen.

Vierailija
18/44 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kelpais. kelpais myöskin Ranian anoppi Noor.

T: N37

Vierailija
19/44 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ilsul6ana.com/2010/01/20/young-queen-rania/

Vierailija
20/44 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muslimit eivät ole arabeja. Jos suomalainen nainen on muslimi niin hän voi pukeutua ihan Marimekon tai minkä vaan valmistajan asuihin. Uskova musliminainen pukeutuu vain siveellisesti, ettei ole minihame tai rinnat näyttävä paita.

Siveellisyys ei tarkoita että on pakko laittaa sellainen kaapumekko, mitä joissakin Lähi-Idän maissa käytetään. Se on heidän kulttuurinsa, ei suomalaisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi